Ik heb nog geen programmeerervaring maar wil graag zelf een mp3 speler maken die geschikt is voor een touchscreen, helaas zijn er geen tools die aan al mijn wensen voldoen, dus waarom niet zelf maken?
Waarin kan ik dit het beste doen? In .NET visual studio? Delphi? Voor ik me in 1 programmeer tool ga verdiepen heb ik wat tips nodig over wat ik hiervoor het beste kan gebruiken. In het kort de functies:
2 mp3 spelers, geschikt voor 2 outputs (like BPM studio)
pitchcontrol vind ik niet belangrijk maar is wel een leuke gadget
sample speler (voor jingles)
on screen toetsenbord met zoekfunctie
alles te bedienen met touchscreen (dus geen drag 'n drop want dat is onhandig, ik moet kunnen klikken op het nummer wat ik wil en met een 2e klik in de playlist of player het in kunnen laden)
natuurlijk de tijd/titel/artiest weergave
categoriseren van alles (database?)
Het zal geen makkelijk project worden en zal ook de nodige cursusen nodig hebben maar wie weet lukt het en heb ik wat ik wil hebben
Graag wat ideeën waarin ik dit het beste kan maken en wat het snelste op te pakken is. Ik heb wel wat ervaring in het oude Basic en enige php kennis maar daar houdt het mee op.
Waarin kan ik dit het beste doen? In .NET visual studio? Delphi? Voor ik me in 1 programmeer tool ga verdiepen heb ik wat tips nodig over wat ik hiervoor het beste kan gebruiken. In het kort de functies:
2 mp3 spelers, geschikt voor 2 outputs (like BPM studio)
pitchcontrol vind ik niet belangrijk maar is wel een leuke gadget
sample speler (voor jingles)
on screen toetsenbord met zoekfunctie
alles te bedienen met touchscreen (dus geen drag 'n drop want dat is onhandig, ik moet kunnen klikken op het nummer wat ik wil en met een 2e klik in de playlist of player het in kunnen laden)
natuurlijk de tijd/titel/artiest weergave
categoriseren van alles (database?)
Het zal geen makkelijk project worden en zal ook de nodige cursusen nodig hebben maar wie weet lukt het en heb ik wat ik wil hebben
Graag wat ideeën waarin ik dit het beste kan maken en wat het snelste op te pakken is. Ik heb wel wat ervaring in het oude Basic en enige php kennis maar daar houdt het mee op.