Errorcrash in Battle for Middle Earth 2

Pagina: 1
Acties:

• Fretzie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 15:33
Sinds ik mijn PC heb voorzien van 4GB geheugen in plaats van de vroegere 2GB geheugen, krijg ik een errorfout na ongeveer 45 min spelen van het spel Battle for Middle Earth 2.
Ik heb tot nog toe 3 maal de test gedaan en krijg steeds hetzelfde resultaat.
Mijn geheugenverbruik staat op het moment van crashen volgens taskmanager op 2,50GB en dit op vista x64.

Ik heb een screenshot genomen van de error en een upload gedaan op imageshack. Zie hier:
http://img240.imageshack.us/my.php?image=crashxn7.jpg

Geen enkel ander spel ondervindt hinder. Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
BFME2 is overigens gepatcht naar de laatste versie.

• Fretzie
Niemand ook maar het vaagste vermoeden? :)

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
De foutmelding heeft op zich niet veel van doen met de hoeveelheid geheugen die je in je pc hebt zitten, maar meer met de videokaart.

EA heeft een threadje op hun forum met 55 pagina's vol klachten (weliswaar voor CNC3, maar die draait op dezelfde engine).
Enige tip die ik kan geven is de grafische instellingen zo laag mogelijk te zetten, waarmee je het tijdstip van de crash uit stelt.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• Fretzie
Dat lijkt me sterk, aangezien ik al een tijdje het spel heb gespeeld in combinatie met mijn huidige videokaart en nooit last heb gehad van een dergelijke crash.
Kan het misschien de 2GB barrier zijn? Of heeft dat er niets mee te maken?

Toch al bedankt voor de reply. :)