Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gratis SMS met Nokia foon?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Mijn vriending kreeg net een sms-je:
Aan hen die een Nokia hebben: Ga naar instellingen, Beveiligingsinstellingen, Closed User Group, Kies Aan. Geef 666 Ok en je zend gratis sms naar hen die dit ook ingesteld hebben.
Weet iemand of dit waar is? Ik heb zelf de handleiding van m'n 3210 niet bij de hand, dus ik weet niet wat een Closed User Group inhoud...

Verwijderd

Let op het nr 666 is waarschijnlijk een manier om aan jouw simcode te komen, zodat er op jouw vriends kosten gebelt kan worden.

Deze trukjes worden momenteel erg veel toegepast door criminelen die of op die manier naar 0900 nrs bellen of andere zaken.

Let wel deze manier ken ik nog niet, maar neem voor de zekerheid eens contact op met nokia
of ze deze 'dienst' kennen of informeer in de stad bij telefoonwinkels.

Ga er echter niet blind op in. Dit zogenaamde gratis zou wel eens héél duur kunnen worden.

greetz uncle

666 = te number of the beast>:)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Thanx, ik had al zo'n vermoeden...

I LOVE GoT *D

Verwijderd

|:(|:(|:(|:(...ik word het nou echt zat!
Je kunt hem zeker ook als stinger gebruiken en atoomraketten mee besturen!

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 22:15 schreef Thomas B. het volgende:
|:(|:(|:(|:(...ik word het nou echt zat!
Je kunt hem zeker ook als stinger gebruiken en atoomraketten mee besturen!
:? ehhh en waar slaat dit nou weerop??

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Inderdaad.

Mijn opa zei altijd: "voor niets gaat de zon op"

En hij heeft gelijk. Gratis bellen of SMS'en bestaat niet.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Geloof je wellicht ook in de kerstman? ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Dikke onzin, is niet mogelijk, net zoals het uitlezen van SIM-kaart op afstand, bellen op de kosten van een andere SIM-kaart etc.

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 22:39 schreef Blacksoul het volgende:
Dikke onzin, is niet mogelijk, net zoals het uitlezen van SIM-kaart op afstand, bellen op de kosten van een andere SIM-kaart etc.
wou je wedden dan.
het is wel degelijk mogelijk om op kosten van andere te bellen of de sim te kraken.

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Op vrijdag 09 februari 2001 22:53 schreef uncle het volgende:

[..]

wou je wedden dan.
het is wel degelijk mogelijk om op kosten van andere te bellen of de sim te kraken.
Als je de SIM in je bezit hebt ja, maar niet op afstand, dus door een lullig SMSje te sturen in de hoop dat iemand een vage code intypt......

Verwijderd

Jongens... Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het weer: Al die codes werken wel!! En als je de code 9877 gebruikt kan je zelfs contact leggen met aliens!
Om over 5679 nog maar niet te spreken!! Als je die gebruikt en gebeld word krijgen alle vrouwen in een straal van 10 meter een orgasme! (worth a try)

DUS: Open nog lekker veel threads met vragen over die nokia codes!! Spread the news!! Spam! Spam!

Verwijderd

Bart_traB Maak je niet zo sappel...

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Onzin
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.