Cinema display 23 inch omruilen voor 20 inch?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-02 09:15
Ik had een vraag, is het mogelijk om buiten de 15 dagen om (die in de verkoopvoorwaarden staan) een display om te ruilen voor een kleiner formaat? De reden is beetje omslachtig en als het niet mogelijk is zie ik er ook vanaf, alleen had ik het idee om op een 23 inch ook tv te gaan kijken maar na een maandje blijkt dit toch te klein (stom ik weet het...). Ik wil dus het liefst een 20 inch scherm hebben en een normale plasma/lcd televisie.

Nu vroeg ik me af of dat mogelijk is, heb alles nog gewoon (doos, verpakkingsmaterialen etc.) alleen valt het dus buiten de 15 dagen omruilgarantie... Ik las op een engels forum dat je dan restocking fee verschuldigd ben oid?

Heeft iemand ervaring om een apple product om te ruilen buiten de omruilgarantie van 15 dagen voor een met andere specs?

Lijkt een stomme reden maar 20 inch is voor normaal gebruik voor mij meer dan zat en wie niet waagt wie niet wint :)

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Heb je apple al gemailt? Wat zeiden zei?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• The_Cure
disjfa schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:24:
Heb je apple al gemailt? Wat zeiden zei?
Wel gemaild, nog geen reactie

Verwijderd

Tja, als je iets een maand gebruikt :P zou ik niet verwachten dat het nog terug kan, is iig niet normaal dan moeten ze het al uit services doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 17:31 ]

• The_Cure
Hmm net 10 minuten Apple aan de telefoon gehad...

Gaat dus niet lukken, twee weken over de bekoelingsperiode heen bladieblie.

Maar ik dacht zo; kan ik niet gewoon zeggen "ja mijn 23"inch scherm heeft last van een rozige waas en op internet lees ik dat dit veel voorkomt nu wil ik hem omwisselen voor de 20"inch welke dit probleem niet kent en waar ik meer vertrouwen in heb dat het goed zit". Hoewel het niet helemaal waar is :)

Ik bedoel ik had wel wat coulantie verwacht... ik koop er gewoon een beeldscherm voor terug, maarja regels zijn regels :/

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Wat dacht jij dan? Wat moeten zij met jouw 23" doen? Als nieuw verkopen kunnen (als in 'mogen') ze het niet meer en zomaar innemen zorgt voor verlies aan hun kant, want jij wil het verschil wel terug, terwijl zij dus die 400 Euro kwijt zijn.

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
The_Cure schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:33:
Hmm net 10 minuten Apple aan de telefoon gehad...

Gaat dus niet lukken, twee weken over de bekoelingsperiode heen bladieblie.

Maar ik dacht zo; kan ik niet gewoon zeggen "ja mijn 23"inch scherm heeft last van een rozige waas en op internet lees ik dat dit veel voorkomt nu wil ik hem omwisselen voor de 20"inch welke dit probleem niet kent en waar ik meer vertrouwen in heb dat het goed zit". Hoewel het niet helemaal waar is :)

Ik bedoel ik had wel wat coulantie verwacht... ik koop er gewoon een beeldscherm voor terug, maarja regels zijn regels :/
Sorry maar dit is gewoon de boel **naaien, jij kan de 23inch makkelijk te koop zetten en vervolgens een 20inch kopen. En wat betreft coulantie...je hebt 2 weken gehad meer kan je niet verwachten van apple.

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-02 13:57
Precies , je had van te voren kunnen weten hoe groot het scherm is e.d. daarnaast heb je ook nog 2 weken de tijd gehad en dan nu proberen Apple te naaien door je eigen fout ? Zwak , zeer zwak.

[ Voor 5% gewijzigd door carfreak02 op 31-07-2007 17:54 ]

• The_Cure
Haha,

rustig, rustig :) Heb me er al bij neergelegd dat ik het met een 23"inch moet doen (is geen straf ;) ).

Het was een vraag van mijn kant, en die tweede optie zou ik sowieso niet doen aangezien dat toch niet zou gaan werken (door verwezen worden naar ASP, etc.). En het niet kosjer is :)

Het is natuurlijk stom van mezelf, maar door de vertraging in de spullen voor tv etc. kon het niet anders, geen man overboord.

De reacties zijn dan wel weer jammer, persoonlijk hoef je ook weer niet te worden ;)

kan op slot trouwens<-

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple Talk is niet echt de plek voor dit soort consumentenproblemen. Het had eventueel in SG gekund, maar daar had je dezelfde reacties gehad :)

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.