Toon posts:

[Hosting] vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan je een domein naam registeren als je een ip adres hebt die steeds veranderd ( chello ) ?
Ik heb dus me eigen webserver alleen de ip veranderd wel is . Dus hoe pak je dat precies aan
En welk bedrijf is een goed hosting bedrijf ?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Voor zover ik weet kan dat niet gratis en moet je bij een site als dynDNS.com of no-IP.com zijn.

Misschien ook even [google=hosting with dynamic ip].

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-03 12:31

Bergen

Spellingscontroleur

Hoe vaak verandert je IP? Mijn chello-IP verandert bijna nooit, misschien 1 of 2 keer per jaar en dat is gauw opgelost met een DNS-aanpassing. Ik kan de DNS-info zelf aanpassen via een panel. Binnen enkele uren is alles dan weer bereikbaar. Mijn hoster is www.deheeg.nl. Dit is niet echt de goedkoopste, maar ik ben er erg tevreden over en dat is belangrijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Bergen op 31-07-2007 16:15 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-03 10:25

TommyGun

Stik er maar in!

Bergen schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:11:
Hoe vaak verandert je IP? Mijn chello-IP verandert bijna nooit, misschien 1 of 2 keer per jaar en dat is gauw opgelost met een DNS-aanpassing. Ik kan de DNS-info zelf aanpassen via een panel. Binnen enkele uren is alles dan weer bereikbaar. Mijn hoster is www.deheeg.nl. Dit is niet echt de goedkoopste, maar ik ben er erg tevreden over en dat is belangrijk.
Same here, maar dan met pcextreme.nl. Alleen lastig als je dan net weg bent (school/werk/vakantie) oid.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 08:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde tips, en een andere optie is om een (gratis) subdomain te nemen bij zo'n tokotje die speciaal voor dit soort gevallen subdomains aanbied met een stukje client software die zelf de DNS update.

Verder is dit een vraag voor Internetproviders en Hosting , maar daar zou hij met een soortgelijk antwoord op slot gaan.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.