Toon posts:

Gezocht. DVD Recorder MAX 160 EU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een DVD recorder zonder HDD. Er zijn een tal van merken te vinden die zo'n aparaat produceren.

Ik heb alleen geen idee welk merk ik moet aanschaffen.

Hij moet Divx kunnen afspelen.
En is er iemand die weet wat Divx Ultra inhoudt?

Bedankt.

PS: Als er iemand lid is van de consumentenbond, zou je dan de resultaten van deze test kunnen plaatsen?

Het eerste wat opvalt bij deze test, is dat van de 8 dvd-recorders zonder harde schijf er maar twee een voldoende halen. Veel spelers gaan onderuit op de onderdelen beeldkwaliteit, veelzijdigheid, gebruiksgemak en energieverbruik. Zou graag willen weten welke 2 wel goed scoorde

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 14:23 ]

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Heb je al énig idee tussen welke types je wil gaan kiezen :? Op T.net is het nog altijd de bedoeling dat je zelf ook even op zoek gaat. Op het internet zijn vast reviews te vinden van enkele apparaten!
Wat betreft je vraag mbt divx ultra: hier vind je vast een antwoord :)
Als je tests van de consumentenbond wil inkijken word je best lid: het lijkt me niet de bedoeling dat leden die info gratis gaan verspreiden ;)

[ Voor 1% gewijzigd door the_stickie op 31-07-2007 14:25 . Reden: typo's :( ]

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hadden ze hiervoor niet 'vraag en aanbod'?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Topicstarter
the_stickie schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:24:
Heb je al énig idee tussen welke types je wil gaan kiezen :? Op T.net is het nog altijd de bedoeling dat je zelf ook even op zoek gaat. Op het internet zijn vast reviews te vinden van enkele apparaten!
Wat betreft je vraag mbt divx ultra: hier vind je vast een antwoord :)
Als je tests van de consumentenbond wil inkijken word je best lid: het lijkt me niet de bedoeling dat leden die info gratis gaan verspreiden ;)
Nee, zoals ik zeg weet ik niet welke ik moet nemen, deze lijkt mij wel wat, maar er zijn ongetwijfeld betere op de markt voor de zelfde prijsklasse. Daarom vraag ik jullie.

Maar Philips heeft er ook een in die prijsklasse

En LG

En dit is een hele kleine greep van wat er op de markt te vinden is, ik wil natuurlijk een die goed is, en zijn geld oplevert. Niet dat ik spijt krijg, en denk had ik er maar een tientje bijgelegt, of sterker nog, minder betaald voor een betere!

Snapt men nu waarom ik dit topic heb aangemaakt?

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:07

_AvA_

en dat ben zo.

Kijk eens bij de blokker, daar stond er 1 van Xiron. 149 euro met 80GB schijf. Speelt alleen geen DivX

Droogkloot.

Verwijderd

Topicstarter
_AvA_ schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:33:
Kijk eens bij de blokker, daar stond er 1 van Xiron. 149 euro met 80GB schijf. Speelt alleen geen DivX
1. Dat ding krijgt alleen maar negative kritiek, en schijnt een verstel speler te zijn dat ook niet een al te best merk is.

2. Hij speelt wel Divx, in de folder staat van niet, maar als je op de speler kijkt zie je duidelijk een Divx logo

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:24:
[...]
En dit is een hele kleine greep van wat er op de markt te vinden is, ik wil natuurlijk een die goed is, en zijn geld oplevert. Niet dat ik spijt krijg, en denk had ik er maar een tientje bijgelegt, of sterker nog, minder betaald voor een betere!

Snapt men nu waarom ik dit topic heb aangemaakt?
Loop eens de eerste beste electronica winkel in en laat je informeren? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:36:
[...]

Loop eens de eerste beste electronica winkel in en laat je informeren? >:)
Jahoor, daar zijn ze ook heel objectief...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:40:
[...]

Het merk Philips valt af, want ik hoor veel klachten over die dingen.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02 12:51

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:40:
[...]

alsof de consumentenbond objectief is...

ik heb thuis een KiSS staan, weliswaar geen dvdbrander incl. HD, maar die doet het nog steeds uitstekend. Sonys doen het volgens de persoon die nu naast me zit ook wel goed.

voor de rest google...

- Maarten.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een vraag wat betreft die DVD Recorders, op vergelijk.nl zag ik dat een dvd recorder geen DVD brand optie had, wat houdt dat in?

• crack_en_hack
  • Laatst online: 21-09-2025
Neem een Sony RDR-GX350B of anders de RDR-GX220

Dit zijn recorders zonder HDD en met DivX

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga toch ff kijken voor een met een HDD, maar is het dan ook mogelijk dat hij opneemt op een DVD?

• crack_en_hack
  • Laatst online: 21-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:09:
Ik ga toch ff kijken voor een met een HDD, maar is het dan ook mogelijk dat hij opneemt op een DVD?
Tuurlijk kan dat, Alleen moet je voordat je gaat opnemen instellen dat hij op een DVD moet opnemen of op de HDD.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:33

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:09:
Ja, en je kan dus ook wat op de HD staat op DVD zetten, ter archivering zeg maar.
Pagina: 1