Toon posts:

Hulp met WRT54G v5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem als wessel99 in het ervaringen topic maar omdat dat voor ervaringen is en niet voor problemen maak ik dit topic even aan.
Ik heb naar DD-WRT geflasheden daarna bleef powerled knipperen. Ik kan hem ook gewoon pingen dus misschien is ie nog niet reddeloos verloren. Ik heb hem opengemaakt en pins 15-16 doorverbonden en toen met tftp originele firmware er weer op gezet. Helaas reboot hij niet de powerled blijft knipperen. Vond het verder wel een lekkere router alleen het ziet ernaar uit dat ik een nieuwe moet gaan halen :( .
Kan iemand nog verder helpen op andere forums weten ze er niets van maar jullie weten wel veel van flashen volgens mij _/-\o_ .

Alvast bedankt !

Jim 8)7

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 00:41

Boudi

Always Coca Cola

Ik heb een soortgelijk probleem wel eens vaker gehoord, dat na het updaten van de firmware het apparaat het niet meer deed. De exacte symptomen weet ik niet meer. Wel dat een belletje naar support de oplossing gaf :)

Met of zonder mayonaise?

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ik bel liever niet.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-03 14:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Even zoeken op Google. Je kan met een JTAG kabel via je seriele poort er opnieuw een ROM in flashen. Dan zou hij het weer moeten doen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bovendien zouden ze je toch niet van dienst kunnen/willen zijn als je een custom firmware erop wilt flashen, dus veel zin heeft het idd niet.

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan hem gwn nog pingen en de 4 LEDs branden niet dus ik zou hem gewoon via de LAN kabel moeten kunnen flashen. Heb de originele firmware er weer opgezet en dan zou die na 2 minuten weer geinitiliseerd moeten zijn. Maar de power LED blijft knipperen. Met die JTAG is te moeilijk voor me :p

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:05:
[...]

Bovendien zouden ze je toch niet van dienst kunnen/willen zijn als je een custom firmware erop wilt flashen, dus veel zin heeft het idd niet.
Wil eigenlijk de originele erop. Welke firmware moet ik downloaden voor v5.1 ? v5.0 ? Kan iemand plz een directe link geven want linksys download center snap ik niets van.

• spone
  • Niet online
*klik*

Linksys heeft niet voor iedere versie een andere firmware. Zo gebruiken de 5.0, 5.1, 6.0 en misschien nog wel meer allemaal dezelfde firmware.

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan zet ik die erop maar POWER LED blijft knipperen, ik kan hem wel gwn pingen.

• spone
  • Niet online
Hij doet het overigens verder wel? Of is het puur dat je hem kan pingen en daarmee houdt het wel op?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de firmware is corrupt volgens Linksys Helpdesk en ik heb diegene erop gezet die hun hebben gestuurd. Maar heeft verder geen effect, Power LED blijft knipperen. Zou de firmware chip kapot zijn ?

Edit: ik zie net dat Wessel het heeft opgelost !, nu ik nog :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 21:48 ]

Pagina: 1