Probleem met Logitech Z-5450

Pagina: 1
Acties:

• DarkNeogen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Een tijdje terug heb ik de Logitech Z-5450 speakerset gekocht. Toen ik deze vandaag aanzette met de I/O switch op de achterkant van de subwoofer hoorde ik een soort van plof bij de koelvinnen. Iets later kwam er een dun sliertje rook uit de ventilatie gaten. Bij de ventilatiegaten rook ik ook een lichte brandgeur. Het apparaat werkt echter nog steeds naar behoren zover ik kan merken. Heb het apparaat nadien ook nog enkele malen in- en uitgeschakeld, maar toen deed het probleem zich niet voor.

Ik heb het apparaat nog niet opengemaakt i.v.m garantie. Wel heb ik contact opgenomen met de Logitech Tech. Support afdeling. Deze zeiden dat ze nog niet veel konden doen. Ik moest in de gaten houden of het probleem zich voor blijft doen en dan terug bellen. Ze verzochten mij zoals ik verwachtte het apparaat op een ander stopcontact te proberen, hier gebeurde ook niets aparts. Toen ik vroeg of ik het apparaat nog kon gebruiken (ik maakte me zorgen over de veiligheid, het geluid suggereerde dat er ergens sluiting was of iets klapte binnenin) zeiden ze dat dit wel kon omdat ze geen oorzaak konden bedenken. Ze raden me wel aan het apparaat direct aan te sluiten op een stopcontact zonder tussenkomst van een stekkerdoos. Dit kan niet gezien de situatie.

De situatie is als volgt.
1 stopcontact met 2 aansluitingen:
1e: Wekkerradio (zit apart omdat 'ie altijd aan moet blijve, stekkerdoos gaat na gebruik uit)
2e: Stekkerdoos met daarop: Linksys Switch, PlayStation 3, LCD TV en de set.

De stekkerdoos is uitgerust met Power Surge Protection en het theoretische Wattage zou geen probleem moeten opleveren.

Is er iemand die dit probleem ook gehad heeft? Of tips/adviezen heeft. Weet iemand of dit kwaad kan of dat ik het apparaat niet meer ingebruik moet nemen?

Alvast bedankt!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:52

angerfist-yentl

vake bei te bange!

ik had toen ik hem voor het eerst aandeed uit de verpakking wel dat het naar iets vreemd rook ( er kwam geen rook uit hoor!) maar dat is nu 4 maand geleden ^^ dus

Vake bei te bange

• DarkNeogen
Je bedoelt dat 't naar nieuwigheid stonk? Verpakkingsmaterialen ofzo?

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:00
Ik heb een vraag over deze logitech.
Is het mogelijk om tegelijkertijd naar 2 sources te luisteren?

Ik game altijd via mn xbox360 en luister tegelijkertijd via mn pc naar internetradio.
Ik heb nu een creative extigy externe geluidskaart en daarbij kan het wel en dat is voor mij HEEL belangrijk!

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:43:
Ik heb een vraag over deze logitech.
Is het mogelijk om tegelijkertijd naar 2 sources te luisteren?

Ik game altijd via mn xbox360 en luister tegelijkertijd via mn pc naar internetradio.
Ik heb nu een creative extigy externe geluidskaart en daarbij kan het wel en dat is voor mij HEEL belangrijk!

Alvast bedankt!
nee

edit: Bedenk me net echter dat als jou geluidskaart dat geluid samenvoegt en over 1 uitgang doorstuurt dat het wel kan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 18:47 ]

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 21:00
Tja, mijn ervaring is dat je de snoertjes dan beter moet aandrukken bij Logitech en vooral als de stroom er nog op staat :')

Afbeeldingslocatie: http://brick89.hyves.org/92700001-92750000/92730401-92730500/92730421_5_g-kU.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://brick89.hyves.org/92700001-92750000/92730401-92730500/92730419_5_it0v.jpeg

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Ik heb dit ook gehad, bij mij zeiden ze dat ik het ook op een apart stopconact moest doen. In mijn geval had ik een een verdeeldoos met 16 stopcontacten.

Maar zoals ik lees heb jij er eentje die beveiligd is tegen dat soort dingen. Heb je toen je je set aanzette meer electronica aangezet. Dus meerdere tegelijk?

Twitter Flickr

• DarkNeogen
Najah niet zo zeer tegelijk. Ik schakelde wel meerdere apparaten in in dezelfde handelijk (b.v. TV aan, PS3 aan, geluid aan) maar wel 1 voor 1.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-02 19:56

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:47:
[...]

nee

edit: Bedenk me net echter dat als jou geluidskaart dat geluid samenvoegt en over 1 uitgang doorstuurt dat het wel kan.
Dat doe ik ook met mijn Barracuda, die heeft toslink in en out. Radio aan de toslink in, Line-in gewoon aan zetten en gamen met die handel :)

I am the great Cornholio!

Pagina: 1