Toon posts:

[Acer Aspire 3861 WXMI Laptop] Probleem met installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar maanden een acer 3681 wxmi laptop. Om een lang verhaal kort te maken. De laptop is door een probleem geformateerd. Ook de verborgen partitie is weg. En ik heb geen recovery cd's.

Nu heb ik geprobeerd met een andere windows cd xp te installeren en daarbij gebruik te maken van de bijgevelevrde acer-productcode. Installatie lijkt goed te gaan, maar blijft op een gegeven moment hangen bij installeren apparaten. Na een tijdje 'hangt' de installatie gewoon. En is er niets meer met het apparaat te beginnen.

Als de installatie na opnieuw opstarten weer verder gaat, komt hij uiteindelijk bij Windows terecht. Daar is het systeem 'bagger'-traag. En de touchpad werkt niet. Ook kan hij de draadloze netwerkadapter niet vinden.

Wie kan er helpen?

Verwijderd

Topicstarter
/bump

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 23:52
De standaard Windows installatie herkent een stuk of 9 Acer devices niet. Je moet deze drivers van de Acer site downloaden. Jou type nummer is alleen niet bekend, kijk een op de achterkant van de laptop bij welke "range" je laptop hoort.

Je computer is bagger traag omdat je de chipset drivers nog niet hebt geinstalleerd en Windows dus alles als onbekend / standaard apparaat beschouwt en je laptop dus op een veel lagere snelheid werkt.

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden