Hallo,
Binnenkort wil ik een audio set kopen voor in mijn nieuwe huis.
Ik ben laatst bij een audiozaak langsgeweest en daar vertelden ze me dat ik bij gebruik voor muziek en film beter een losse versterker+boksen en dvdrecorder kon kopen dan een homecinema set.
Dan zou ik 2 hoge front boksen en 2 kleine boksen voor achter moeten nemen.
Maar op kieskeurig zie ik ook homecinema setjes staan met deze combinatie bv. de Panasonic SC-PT550EG-S.
Over die sets zijn ze ook wel tevreden.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Is er een groot kwaliteitsverschil.
In november heb ik de set pas nodig, is het dan verstanding om het nu aan te schaffen i.v.m. de vele aanbiedingen die er momenteel zijn of komt er tegen die tijd weer wat nieuws?
Dit vraag ik ook i.v.m. aan te schaffen lcs tv.
Bij de aanschaf van een nieuwe set is het toch wel slim om beide tv/audio met HDMI te nemen toch?
Dit vraag ik omdat ik ook nieuwe sets zie zonder HDMI, waarom zit het er dan niet standaard bij?
Ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vragen.
Als iemand een goede set weet voor zowel audio als film dan hoor ik dat graag.
Bvd.
Binnenkort wil ik een audio set kopen voor in mijn nieuwe huis.
Ik ben laatst bij een audiozaak langsgeweest en daar vertelden ze me dat ik bij gebruik voor muziek en film beter een losse versterker+boksen en dvdrecorder kon kopen dan een homecinema set.
Dan zou ik 2 hoge front boksen en 2 kleine boksen voor achter moeten nemen.
Maar op kieskeurig zie ik ook homecinema setjes staan met deze combinatie bv. de Panasonic SC-PT550EG-S.
Over die sets zijn ze ook wel tevreden.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Is er een groot kwaliteitsverschil.
In november heb ik de set pas nodig, is het dan verstanding om het nu aan te schaffen i.v.m. de vele aanbiedingen die er momenteel zijn of komt er tegen die tijd weer wat nieuws?
Dit vraag ik ook i.v.m. aan te schaffen lcs tv.
Bij de aanschaf van een nieuwe set is het toch wel slim om beide tv/audio met HDMI te nemen toch?
Dit vraag ik omdat ik ook nieuwe sets zie zonder HDMI, waarom zit het er dan niet standaard bij?
Ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vragen.
Als iemand een goede set weet voor zowel audio als film dan hoor ik dat graag.
Bvd.