Toon posts:

Herstellen iPod G5 met iTunes 7.3.1.3

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds ik deze versie heb kan ik mijn ipod niet herstellen. Hiervoor intunes 7.1 en 7.2. geen last van gehad.

Als ik namelijk mijn ipod koppel aan itunes wordt hij herkent, maar dan verschijnt erin het schermpje van de ipod koppel niet los, maar na een tijdje staat er in itunes "synchroniseren voltooid loskoppelen toegestaan" vind ik erg vreemd voorheen mocht je hem niet loskoppelen als itunes aan staat. Nu wordt de ipod automatisch losgekoppeld.

Ik heb op de help site van apple gekeken, heb de mogelijkheden uitgeprobeerd, helaas dit mag niet baten.

Als ik op herstellen klik, dan krijg ik een naderhand een foutmelding onbekende fout 1418.

Hopelijk kunnen mij helpen met dit probleem.

Alvast bedankt voor jullie hulp. _/-\o_

Met vriendelijke groet,

DavyE

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Alleen als je je iPod in "Disk mode" gebruikt, als hij dus op je desktop mount, mag je 'm tussentijds niet loskoppelen. Reset eerst je iPod eens door de Hold knop aan/uit te schuiven en dan de menu en middelste knop een poosje ingedrukt te houden. Sluit dan de iPod opnieuw aan en kijk in iTunes of je de Disk mode geactiveerd hebt (dat is ergens een aanvink vakje).

In principe helpt deze truuk bij heel veel iPod problemen.

Verwijderd

Topicstarter
MahRain schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:36:
Alleen als je je iPod in "Disk mode" gebruikt, als hij dus op je desktop mount, mag je 'm tussentijds niet loskoppelen. Reset eerst je iPod eens door de Hold knop aan/uit te schuiven en dan de menu en middelste knop een poosje ingedrukt te houden. Sluit dan de iPod opnieuw aan en kijk in iTunes of je de Disk mode geactiveerd hebt (dat is ergens een aanvink vakje).

In principe helpt deze truuk bij heel veel iPod problemen.
Heb ik geprobeerd, dit mocht ook niet baten :/

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het alleen raar als je de ipod erin steekt, dat hij wel alles gaat synchroniseren, en als hij hiermee klaar is een bericht bovenstaat loskoppelen toegestaan.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Maar staat de optie "Activeer gebruik als schijf" in iTunes nu aan of uit? Als dat niet aanstaat is dit normaal gedrag. Als het wel aanstaat, dan hoort dit niet zo te gebeuren. In dat geval zou ik de iPod herstellen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:36:
Maar staat de optie "Activeer gebruik als schijf" in iTunes nu aan of uit? Als dat niet aanstaat is dit normaal gedrag. Als het wel aanstaat, dan hoort dit niet zo te gebeuren. In dat geval zou ik de iPod herstellen.
nee hij staat uitgevinkt, Ik heb hem geprobeerd aan te vinken dan loopt itunes vast. Ipod herstelt 2x maal met itunes uit en itunes aan.

Helemaal niks. als je hem aan de pc zet dan gaat hij synchorniseren en dan zegt die als itunes klaar is loskoppelen toegestaan.

Ik krijg dat namelijk niet aangevinkt gebruik als schijf |:(
Pagina: 1