Toon posts:

Welke tv kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen,

Voor m'n nieuwe pc ben ik opzoek naar een tv kaart, maar omdat ik absoluut niet thuis ben hierin, vraag ik jullie om hulp/tips/ervaringen.

Hij moet het volgende kunnen:

- Tv kijken
- Tv opnemen
- Vista ready(wil hem gaan gebruiken op vista Ultimate)

Meer wil en hoef ik niet.

Iemand tips?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wat heb je zelf al gevonden?
Nog specifieke eissen?
Als dit alles is wat je wil kan je met bijna elke met de aanduiding "PVR" (Personal Video Recorder) af.
Als je wil weten of een betreffende kaart ook onder Vista werkt, is het een kwestie van even bij de fabrikant op de website zoeken en kijken of er Vista drivers zijn.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nou al een week aan het zoeken, maar er zijn zo verschrikkelijk veel optie´s, dat ik er niet uit kom.. Aangezien ik nog nooit een tv kaart heb gehad, dacht ik dat het wel handig zou zijn om naar ervaringen van users te vragen...

Meer eisen heb ik niet, ik wil er alleen maar TV mee kunnen kijken in de Media Center van Vista Ultimate

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 07:47 ]

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
als je even kijkt bij MS welke tv-kaarten worden ondersteund door mediacenter dan zal je zien dat de keuze helemaal niet zo enorm is.
gewoon even zoeken en dan kom je er zo achter dat de happauge en leadtek kaartjes het meest gangbaar zijn.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- vragen over TV horen helemaal niet in VB, neem eens een kijkje in Consumentenelectronica
- ervaringen vind je met de search, niet met een topic waar weinig inzet uit blijkt
- waar dan ook op GoT verwachten we dat een Tweaker zelf in staat is z'n eisen te stellen, reviews en ervaringen te zoeken en dan zelf een keuze te maken. "welke moet ik kopen?"-topics zijn dus sowieso ongewenst.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.