Sinds kort is er de nieuwe regeling van grote topics naar ervaring-topics gezet. Alle 'grote' draadjes zijn dus nu een ervaringen-topic geworden, wat helemaal niet zo erg is.
Waar ik me wel aan erger, is dat zulke topics alleen maar 1 grote vraagbak worden, en er weinig water meer bij de wijn gedaan wordt mbt antwoorden. Niet iedereen heeft natuurlijk ervaringen met het product Y, of kan een antwoord geven, maar ik erger me er bestwel mateloos aan.
Bijv Het SonyEricsson K800i topic - deel 6 , leuk topic
Voldoende aan meegedeeld, maar dat loopt nu tot 1600+ posts uit omdat men te lui is blijkbaar om een nieuwe deel aan te maken. Ja wat let je dan
Tja, ik heb niets meer met de K800i, en een topic voortzetten is voor mij dan ook nutteloos. Ik kan het wel doen, maar daarvoor zal het zelfde probleem nog voor blijven is dat het een grote vraagbak wordt.
Wat hebben mods hier nou tot oplossing voor ? Ik neem aan dat een deel voor rekening van de community zelf is, maar ook 'the law' op dit forum (moderators) die het moeten 'enforcen'.
Waar ik me wel aan erger, is dat zulke topics alleen maar 1 grote vraagbak worden, en er weinig water meer bij de wijn gedaan wordt mbt antwoorden. Niet iedereen heeft natuurlijk ervaringen met het product Y, of kan een antwoord geven, maar ik erger me er bestwel mateloos aan.
Bijv Het SonyEricsson K800i topic - deel 6 , leuk topic
Wat hebben mods hier nou tot oplossing voor ? Ik neem aan dat een deel voor rekening van de community zelf is, maar ook 'the law' op dit forum (moderators) die het moeten 'enforcen'.