Driversextern toetsenbord bij laptop mollen keyboard laptp

Pagina: 1
Acties:
  • 5.089 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kveli
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik heb net mijn eerste laptopje gekocht.
Specs:
merk: Compal FL-90
intell core 2 duo T7300 @2.0 Ghz
2 gig intern en een GeForce 8600M GT
Meer is niet relevant voor het probleem denk ik.

Het probleem beste tweakers:
Ik heb mijn laptop wat verder naar achteren op mijn computerbureau (met zo'n schuifplank voor toetsenbord en muis) waarbij ik de muis dus op die plank gebruikte en ik het irritant vond om telkens voorover te moeten typen: extern toetsenbord aangeschaft. De Logitech Media Keyboard Elite. Vista drivers van internet geplukt en geinstalleerd: toetsenbord doet het prachtig. Maar nu: als ik het externe toetsenbord eruit haal en weer wil tikken op mijn laptoptoetsenbord dan is de fn speciaaltoets functie constant ingeschakeld, wat dus zorgt dat de P een * wordt, de L een 3, etcetc. Echter, als ik de fn toets ingedrukt houd sla ik wel de normale toetsen aan. Het werkt op dit moment dus in omgekeerde volgorde... Heb de drivers van Logitech al uninstalled, maar dat lost het probleem niet op... Ik denk dat het een erg simpel op te lossen probleem is, ik heb alleen niet de kennis van laptopjes (ook niet van Vista trouwens).

Iemand enig idee?! Het is namelijk erg vervelend om op school voor typwerk mijn linker pink te verrekken om lettertjes tevoorschijn te laten komen...

bvd! _/-\o_

Opgelost!

[ Voor 0% gewijzigd door Kveli op 05-08-2007 19:12 . Reden: Tiepvoudjes ]

A dyslexic, agnostic insomniac : one who lies awake at night wondering if there really is a dog...

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ya, je moet die fntoetsen afzetten, bij mij Toshiba kan dat via fn+f11 :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Kveli
Ik zal wel als een ongelovelijke noob klinken, maar geen id hoe ik dat moet doen dus... Er zit geen mooi icoontje die me dat duidelijk maakt en iets als een handleiding heb ik niet gekregen: barebone laptop.

foto van t toetsenbordje nodig misschien?

A dyslexic, agnostic insomniac : one who lies awake at night wondering if there really is a dog...

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yea, dat zou keihandig zijn :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Kveli

Verwijderd

Probeer eens gewoon op de knop Num Lk te drukken (zonder de FN dus) ;)

Rechts bovenin 4e toets van rechts ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 03:08 ]

• Kveli
Probleem opgelost! Heb bij mobiliteitsbeheer de 1e keus teruggezet naar het laptoptoetsenbordje ipv de logitech, en nu dutte et prima!

bedankt voor de reacties,

topic kan weg.

Verwijderd

Kan je in de TS het doorhalen weer weghalen. Dan kan iemand anders het ook nog lezen. Doordat het topic te lezen blijft kunnen mensen in de toekomst, als ze hetzelfde probleem hebben, jou oploosing vinden en hoeft er dan geen nieuw topic te worden gemaakt.
Pagina: 1