Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

webbased klanten reg en project systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor een computerbedrijf ben ik al een tijdje opzoek naar een webbased systeem om:

- Klanten registratie
- Project registratie (afspraken, pc's van klanten voor reparatie etc)
- Kassabonnen kunnen uitdraaien (of heel kassa systeem)
- Facturatie

Tevens moet het zo zijn dat een klant altijd kan inloggen op de site en dan precies kan zien wat de status is van reparatie, bestelling etc.
Het liefst moet het ook nog implenmenteelbaar zijn met Joomla.

Bestaat zoiets uberhaupt, of is het te creeëren, misschien dat jullie nog iets weten waarop ik kan zoeken. Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Edwin

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hai sixkiller20, en welkom op GoT :w

Ik zie dat je nieuw bent dus ik denk dat we je nog even op wat regeltjes moeten wijzen die we hier hanteren. Dat begint in den beginne met ons algemeen beleid. Daarnaast is het volgende stukje specifiek op dit topic van toepassing: waar vind ik... en als je toch aan het lezen bent; wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

Je zult begrijpen na het lezen van deze beleidszaken waarom dit topic op slot is gegaan. Ik wens je desondanks toch nog een heel leuke en gezellige tijd toe op GoT :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.