Ik heb problemen met het installeren van de Realteck AC'97 audio driver. Ik heb mij systeem opnieuw geinstalleerd en nu heb ik geen geluid... Ok, de driver voor de audiokaart was niet geinstalleerd. Benodigde driver? Realteck AC'97.
Wanneer ik de driver wil installeren, valt m'n pc na 60% uit en start opnieuw op.
Ik heb al gekeken of ik de driver misschien ergens ander vandaan moest halen, maar heb hem nu van de officiele site.
Dit zijn de gegevens van mij systeem:
WinXP home SP2
Intel Celeron D335, 2800Mhz
Moederbord: SiS 651
Geluidskaart SiS 7012 Audio Device
Verder hebben we niets nodig voor dit probleem volgens mij...
Het enige wat ik kan verzinnen wat ik zelf kan proberen is de driver van meerdere site's downloaden...
Als ik de geluidskaart verwijder uit de hardwarelijst en de pc dan opnieuw opstart, dan vraagt windows of de Realteck AC'97 automatisch geinstalleerd moet worden, ook dán valt de pc na 80% uit en start opnieuw op. Ik heb heel internet afgestruind en zie het probleem wel vaker, maar zie vind nergens een oplossing die ook mijn systeem werkt.
Zou iemand mij kunnen helpen??
Alvast bedankt!!!
Greetz Dennis
Wanneer ik de driver wil installeren, valt m'n pc na 60% uit en start opnieuw op.
Ik heb al gekeken of ik de driver misschien ergens ander vandaan moest halen, maar heb hem nu van de officiele site.
Dit zijn de gegevens van mij systeem:
WinXP home SP2
Intel Celeron D335, 2800Mhz
Moederbord: SiS 651
Geluidskaart SiS 7012 Audio Device
Verder hebben we niets nodig voor dit probleem volgens mij...
Het enige wat ik kan verzinnen wat ik zelf kan proberen is de driver van meerdere site's downloaden...
Als ik de geluidskaart verwijder uit de hardwarelijst en de pc dan opnieuw opstart, dan vraagt windows of de Realteck AC'97 automatisch geinstalleerd moet worden, ook dán valt de pc na 80% uit en start opnieuw op. Ik heb heel internet afgestruind en zie het probleem wel vaker, maar zie vind nergens een oplossing die ook mijn systeem werkt.
Zou iemand mij kunnen helpen??
Alvast bedankt!!!
Greetz Dennis