Toon posts:

Digitale Fotoservice

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor enige tijd gebruikte mijn ouders de online fotoservice mogelijkheid via www.fujiprint.nl
Nu hebben ze zo'n 8 pagina's met webalbums maar nu begint die pagina ineens raar te doen.
Van oude albums kun je de foto's niet meer bekijken :? en bij het bestellen werkt alles enorm traag.

Dit ligt niet aan de PC want op mijn eigen systeem en op mn werk geldt bovenstaande.

We zijn dus op zoek naar een alternatief waarmee je je foto's upload, en vervolgens afhaalt.

Ouders fotograferen op de hoogste resolutie dus foto's van 2 mb per stuk zijn normaal. Ook een snelle service qua internetverbinding zou fijn zijn. We hebben hier 20 mbit down en 1 mbit up.

Zijn er mensen met ervaringen van dergelijke andere diensten of kan iemand ons iets aanraden?

Ohja, afhalen moet in Zwolle mogelijk zijn. Kodak valt daarom al af...

Verwijderd

AH, Hema of Kruidvat voor je afdrukken, en Flickr of zo voor je web albums?

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:26
foto.com voor de afdrukken, afhalen uit je eigen brievenbus... webalbums Flickr of Picasa ofzo

• mwolthers
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-12 14:59
Vorige week afdrukken laten maken bij profotonet.nl, de metallic afdrukken genomen en die zien er een stuk fraaier uit dan de gewone HEMA/AH/... afdrukken vind ik! En ze zijn goed betaalbaar, dus tip! Ik zou webalbums en afdrukservice sowieso gescheiden houden. Als je ergens een homepage hebt staan maak je gewoon lekker je eigen webalbumpjes en anders idd flickr ofzo lijkt me.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12 22:06
Je kan ook 's kijken hoe je lokale combifoto is. Veel van die zaken hebben in de winkel een minilab staan. Uploaden via web en de volgende dag afhalen. Kwaliteit is echter wel verschillend per winkel, sommige onderhouden hun printers keurig en weten er mee om te gaan, anderen niet.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12 18:43

YellowCube

Wait...what?

FGA --> FGW

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
Profotonet.nl is het bekijken waard denk ik. Foto.com heb ik ook ff bekeken maar bij een grote lading foto's met een zeer grote totale grootte qua MB's crasht mn Internet Explorer.

Ik geloof dat pa en ma het ondertussen via de AH Fotoservice hebben gedaan; even afwachten maar.
Pagina: 1