Toon posts:

[PS2] Memory Card corrupt file probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gisteren Fifa 07 aan het spelen. Na een paar wedstrijden in Carriere sloeg ik het op. Daarna speelde ik nog een paar keer, waaronder 1 game 16-0 win, alle 16 met Walcott. Ik probeerde weer op te slaan maar deze keer werd een fout aangegeven en niet opgeslagen. Na nog een paar keer proberen gaf ik op en ging slapen.
Vandaag laadde hij mijn carriere helemaal niet en sloeg ook geen nieuwe op. Wel laadde hij mijn instellingen en teams.
Bij Browser als ik opstart zonder CD zie ik ipv carriere Corrupt file en nog eentje voor de onopgeslagen nieuwe carriere. Andere savegames van andere games staan er normaal op. Corrupt files kan ik niet kopieren en ook niet deleten.

Ik ben bang dat als ik andere games probeer te spelen hij die files ook gaat corrupteren.
Ik heb geen chip op de PS2 en de memcard is een 16MB, niet van Sony.

Wat kan ik doen? Ik wil gewoon kunnen spelen. Het liefst zonder data loss maar als alleen de 07 (corrupte) files verloren gaan vind ik het ook best.

Verwijderd

tja de no name kaarten gaan altijd eerder kapot
Voor me nintendo cube had ik een neppert die is ook al verrot.
De ouwe originelen nintendo werkt nog steets zonder problemen.
Dit is ook de reden dat ik originelen spullen koopt.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Eens met de poster boven me. Ik denk dat je toch moet proberen of andere spellen het ook hebben, maar ik vermoed tevens dat het het begin van het einde is. Met dit soort spullen moet je gewoon voor de originele merken gaan.