Hier nog met hetzelfde probleem als in de eerste post geschetst. Het ontstond ineens vanavond terwijl ik niks bijzonders aan het doen was (muziek spelen, downloaden: je kent het wel).
Ik kwam er namelijk achter doordat ik niet meer kan inloggen bij MSN (foutcode 80048820). Op deze
link wordt er mooi uitgelegd door microsoft wat je in dit geval kan doen om het op te lossen. Alle tips heb ik uitgeprobeerd, maar geen enkele heeft geholpen.
Via IE7 inloggen op
www.hotmail.com of mail.live.com geeft de volgende melding:
Het adres is ongeldig
Meest waarschijnlijke oorzaken:
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.
Mogelijke acties:
Geef het adres opnieuw op.
Ga terug naar de vorige pagina
En daarnaast werkt mijn hotmail controleren via outlook 2007 ook niet meer. Bij het opstarten van outlook komt een scherm van outlook web connector te voorschijn waar ik de inloggegevens kan invullen. Meerdere malen proberen en opnieuw invullen van zowel inlognaam als paswoord helpt niet.
Op mijn laptop heb ik geen enkel probleem. Daarnaast: als ik hier op deze computer de VPN van de universiteit aanzet heb ik ook geen probleem om msn aan te zetten, outlook te gebruiken of om
www.hotmail.com te bereiken.
Tot nu toe heb ik dus alleen maar bovenstaande site geprobeerd en verder gezocht of er meerdere mensen dit probleem hebben vanavond (vandaar dat ik in dit topic terecht kom). Overigens geeft msn weer dat de msn-servers prima functioneren.
Iemand een suggestie?