ok, ik wil dus internet delen. Uiteindelijk zullen er drie pc's op het netwerk aangresloten worden, maar momenteel begin ik met twee. Dat is toch geen probleem om nu al een hub te gebruiken he
ok, das fel. Wat raden jullie me trouwens aan:
wingate,
winproxy
winroute
sygate
?? Momenteel draaien beide comps op Win98, maar het kan zijn dat een van hen later overstapt op Me.
Bovendien zal een client het netwerk moeten kunnen accessen via Linux (Suse waarschijnlijk).
Thx
wingate,
winproxy
winroute
sygate
?? Momenteel draaien beide comps op Win98, maar het kan zijn dat een van hen later overstapt op Me.
Bovendien zal een client het netwerk moeten kunnen accessen via Linux (Suse waarschijnlijk).
Thx
Verwijderd
Installeer overal win2k, kun je het zelf aanpassen... zonder prog,
er zit al een soort "winroute" in win2k zelf.
er zit al een soort "winroute" in win2k zelf.
Voor die twee comps zou ik nog ff geen HUB gebruiken, met een crosskabeltje gaat sneller
Ik zou trouwens een switch kopen, prijs maakt niet zoveel uit en is een stuk sneller dan een HUB
Ik zou trouwens een switch kopen, prijs maakt niet zoveel uit en is een stuk sneller dan een HUB
Verwijderd
Sluit ik me helemaal bij aanOp vrijdag 09 februari 2001 21:46 schreef Masterdam het volgende:
Voor die twee comps zou ik nog ff geen HUB gebruiken, met een crosskabeltje gaat sneller
EN TERECHT!Op vrijdag 09 februari 2001 21:51 schreef roys het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan
sorry, stopwoordje
sorry, hub al gekocht. Het gaat niet zooo lang duren voor de derde pc erbij komt hoor, en ik heb geen zin om nu crosscables te kopen om daarna nog eens rechte kabels te kopen!
Verwijderd
Heb je gelijk aan. Is inderdaad een onnodige uitgave om eerst cross cabels te kopen als je toch een hub koopt.
Maar kan je wel aanraden om WinRoute Pro te gaan draaien (o.a. voor een stukje veiligheid)
Maar kan je wel aanraden om WinRoute Pro te gaan draaien (o.a. voor een stukje veiligheid)
Pagina: 1