Op mijn computer draai ik vista. nu heb ik de Nvidia 8500GT 256MB kaart.
"In de volgende gevallen gaat een topic op slot:"
als niet uit de topic blijkt dat er gekeken is naar de website van de fabrikant van zowel onderdeel als chips (dus bijv. Asus en nVidia) OP de site van Nvidia en XFXforce heb ik gezocht naar de 64bits drivers voor deze videokaart en ook gevonden!
als je drivers gevonden hebt, maar niet zelf geprobeerd hebt te installerendit heb ik dus ook gewoon geprobeerd maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding
als een fabrikant duidelijk aangegeven heeft dat drivers nog niet klaar zijndeze zijn gewoon klaar
als realteitszin totaal ontbreekt (dus bijv. Vista drivers voor ISA-kaarten of externe ZIP drives ofzo)volgens mij wordt dit een reële vraag
als je 32b-Vista draait en geen WinXP drivers geprobeerd hebtik draai 64b
als je 64b-Vista draait en unsigned drivers niet aan de praat krijgtdit is ook niet het geval
als je vraag gaat over een stuk software (ook als het een diag of cooling prog betreft!) dat niet onder Vista draait - dat hoort namelijk in WCL, niet hier!
en dit is het ook niet
de volgende foutmelding krijg ik elke keer als ik de drivers wil installeren:
Er is een fout opgetreden in setup
Doe het volgende:
- sluit alle programma's (heb ik gedaan!)
- maak de tijdelijk map leeg (heb ik ook gedaan)
- controleer uw internetverbinding (installatie via internet) (dit heb ik ook gedaan, de firewall heb ik eraf gehaald)
Probeer setup opnieuw uit te voeren.
Foutcode: -6005
(heb ik gedaan maar ik blijf deze foutmelding krijgen)
wie oh wie kan en wil mij helpen!
"In de volgende gevallen gaat een topic op slot:"
als niet uit de topic blijkt dat er gekeken is naar de website van de fabrikant van zowel onderdeel als chips (dus bijv. Asus en nVidia) OP de site van Nvidia en XFXforce heb ik gezocht naar de 64bits drivers voor deze videokaart en ook gevonden!
als je drivers gevonden hebt, maar niet zelf geprobeerd hebt te installerendit heb ik dus ook gewoon geprobeerd maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding
als een fabrikant duidelijk aangegeven heeft dat drivers nog niet klaar zijndeze zijn gewoon klaar
als realteitszin totaal ontbreekt (dus bijv. Vista drivers voor ISA-kaarten of externe ZIP drives ofzo)volgens mij wordt dit een reële vraag
als je 32b-Vista draait en geen WinXP drivers geprobeerd hebtik draai 64b
als je 64b-Vista draait en unsigned drivers niet aan de praat krijgtdit is ook niet het geval
als je vraag gaat over een stuk software (ook als het een diag of cooling prog betreft!) dat niet onder Vista draait - dat hoort namelijk in WCL, niet hier!
en dit is het ook niet
de volgende foutmelding krijg ik elke keer als ik de drivers wil installeren:
Er is een fout opgetreden in setup
Doe het volgende:
- sluit alle programma's (heb ik gedaan!)
- maak de tijdelijk map leeg (heb ik ook gedaan)
- controleer uw internetverbinding (installatie via internet) (dit heb ik ook gedaan, de firewall heb ik eraf gehaald)
Probeer setup opnieuw uit te voeren.
Foutcode: -6005
(heb ik gedaan maar ik blijf deze foutmelding krijgen)
wie oh wie kan en wil mij helpen!