oplader muis onvervangbaar?

Pagina: 1
Acties:

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-02 13:48
hallo tweakers

na aanleiding van mijn vorige topic heeft mijn vader een logitech mx revolution gegeven die nog op zijn werk lag
het enige nadeel is dat het snoer daarvan (van oplading dock naar stopcontact) weg is.
via logitech is hij niet te vervangen (like wtf?) en aangezien hij niet uit een winkel komt (dat weet men pa i.e. niet) heb ik geen garantie

dus is er ergens (internetwinkel?) waar ze zon snoer verkopen
onderop staat btw 8v 500 mha (staat ondeop docking station dus kan ook output zijn)

bvd

julian

[ Voor 6% gewijzigd door juulie19 op 30-07-2007 19:59 ]

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ehm ga na een willekeurige elektronicawinkel of neem een 9-12V spanning en voer die neer tot 500mA? 8V boven de 500 mA.

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch_Razor op 31-07-2007 11:40 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Logitech is dacht ik wel redelijk soepel met vervangen en garantieregelingen. Mail gewoon dat je je adapter kwijt bent, en vraag of zij er wat aan kunnen doen.

Of gebruik een universele adapter.

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 30-07-2007 20:12 ]

• juulie19
zoals ik al zei is hij via logitech niet te vervangen (gebeld en gemaild)
en zon universeel ding kosthier 30 euro

nog iemand sugesties?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Exact type muis? Foto? Tip van Dutch_Razor al gedaan?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• juulie19
gambieter schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:13:
Exact type muis? Foto? Tip van Dutch_Razor al gedaan?
exact type is tog mx revolution (zie ts)
en dat staat al in men 2de reactie

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:17
Logitech is inderdaad niet zo soepel meer...

Tijdje terug is mijn ontvanger kapot gegaan van mijn MX revolution. Toen hadden ze die niet op "voorraad", wanneer deze er wel zou zijn, zouden ze een gratis vervanging toe sturen.

Van het weekend zag ik dat mijn kat het kabeltje van de oplader heeft kapotgebeten, dus nu is mijn oplader ook niet meer te gebruiken.

Gisterochtend een mail gestuurd, maar tot nu toe nog geen antwoord.
Ik ben dus benieuwd wat ze zullen antwoorden, maar ik heb weinig hoop... En dat voor zo'n dure muis!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:58
Heb met een toetsenbord van Logitech gehad (type weet ik nie was vrij modern en rond de 50 euro bedraad). Na ongeveer 3 a 4 weken waren er al 8 letters zo goed als geheel verdwenen van het toetsenbord. Het winkel personeel verwees mij naar de fabrikant zo dat heb ik daarna gedaan (lijkt mij dat de winkel dit hoort af te handelen maja). Logitech heeft er heel lang over gedaan voordat het toetsenbord vervangen werd. Ze gaven in het begin al toe dat het niet normaal was en dat dit iets voor de garantie was en zodra ze het op voorraad hadden dan werd deze metteen naar ons gestuurd. Na ongeveer 1,5 maand na het belletje vroeg ik de status van de melding en ze hadden een foutje gemaakt maar het zou opgestuurd worden en binnen 7 dagen moest ik het hebben. Uiteindelijk na heel wat gebel en gemail heb ik na bijna 7 maanden een nieuw en volgens Logitech verbeterd exemplaar.

Binnenkort wil ik een muis kopen. Heb vroeger de Microsoft Trackball Explorer gekocht. Ideaale muis. Hij werkt nog als nieuw en alleen de tekst van Microsoft is iets vager geworden. Eigenlijk wil ik zo'n zelfde muis weer maja die word niet meer gemaakt... Nu heb ik gekeken bij Logitech maar persoonlijk vind ik die muizen er nu niet lekker uitzien...
Pagina: 1