Toon posts:

spel start niet in Winvice c64 emulator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het proberen een oud commodore spel te spelen met Winvice Commodore 64 emulator, maar ik blijf steeds hangen in de intro omdat ik geen toetsen kan vinden die me naar het spel brengen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand welke toets ik moet hebben om het spel ook daarwerkelijk te beginnen?

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
F1, CTRL, spatie en return waren wel gangbaar als ik het me goed herinner.
Welk spel gaat het om eigenlijk? Misschien ken/heb ik 'm wel, kan ik 'm even laden.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om Mr Angry. Ik heb volgens mij alle toetsen op mn toetsenbord al gehad ;) maar ik ga het nog eens proberen met de toetsen die je noemde...

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 17:49
De vuurknop op je Suzo Arcade joystick :P.

Ik las wel ergens dat je met ALT Q de muisemulatie aan kan zetten ofzo, misschien helpt het je iets verder.

[ Voor 59% gewijzigd door Dancing_Animal op 30-07-2007 22:35 ]

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:31:
De vuurknop op je Suzo Arcade joystick :P.
Ok, dat was waarschijnlijk leuk bedoeld, maar het klopt :P
Spel start met de vuurknop van de joystick in poort 2.
In Winvice kun je die 'remappen' & configureren naar pc joystick of toetsenbord via Settings/Joystick Settings/Joystick in port #2.

[ Voor 12% gewijzigd door 3dfx op 30-07-2007 22:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oké, het heeft even wat tijd gekost, maar ik ben eruit: het programma werkt eigenlijk alleen met de settings van joystick 2 en ik was steeds bezig de instellingen van joystick 1 aan te passen. Maar goed, ik ben eruit in ieder geval. Dank jullie allemaal voor het meedenken! :*)
Pagina: 1