Hallo,
Ik heb een groot probleem met mijn computer,
Gisteravond wilde ik mijn computer opstarten maar dit gebeurde niet.
Hij liet mijn opstartscherm zien dat windows geladen werd en toen viel hij uit en schakelde opnieuw in,
Gaf hierna aan dat windows verkeerd was opgestart dus heb ik gekozen voor een normale opstart, hierna zwart beeld en alweer viel hij uit.
Dit gebeurd steeds opnieuw, zelfs in veilige modus wil hij niet opstarten.
Heb alle hardware losgekoppeld en weer geprobeerd, alle geheugenbanks eruit gehaald en 1 voor 1 getest, hij start niet op.
dus maar mijn hdd uit de comp. gehaald, deze netjes weggelegt en er een andere hdd op aangesloten( hier staat vista op ) maar precies hetzelfde verhaal,
Comp. gaat aan, laat zien welk moederbord ik heb, start door naar windows verkeerd afgesloten, kies een optie en daarna start hij opnieuw op.
Zelf denk ik dat het mijn moederbord is maar hoe weet ik dit zeker?
ook is mijn oude hdd nadat ik hem weer wilde aansluiten een klein beetje hard gevallen
waardoor hij niet meer wordt herkent door de comp.
Is mijn hdd nog te redden ?? of zowiezo hetgeen wat er opstaat??
Wie kan mij hier verder mee helpen.
alle tips zijn welkom.
Edit: het is trouwens een maxtor hdd ( die kapot is )
Ik heb een groot probleem met mijn computer,
Gisteravond wilde ik mijn computer opstarten maar dit gebeurde niet.
Hij liet mijn opstartscherm zien dat windows geladen werd en toen viel hij uit en schakelde opnieuw in,
Gaf hierna aan dat windows verkeerd was opgestart dus heb ik gekozen voor een normale opstart, hierna zwart beeld en alweer viel hij uit.
Dit gebeurd steeds opnieuw, zelfs in veilige modus wil hij niet opstarten.
Heb alle hardware losgekoppeld en weer geprobeerd, alle geheugenbanks eruit gehaald en 1 voor 1 getest, hij start niet op.
dus maar mijn hdd uit de comp. gehaald, deze netjes weggelegt en er een andere hdd op aangesloten( hier staat vista op ) maar precies hetzelfde verhaal,
Comp. gaat aan, laat zien welk moederbord ik heb, start door naar windows verkeerd afgesloten, kies een optie en daarna start hij opnieuw op.
Zelf denk ik dat het mijn moederbord is maar hoe weet ik dit zeker?
ook is mijn oude hdd nadat ik hem weer wilde aansluiten een klein beetje hard gevallen
Is mijn hdd nog te redden ?? of zowiezo hetgeen wat er opstaat??
Wie kan mij hier verder mee helpen.
alle tips zijn welkom.
Edit: het is trouwens een maxtor hdd ( die kapot is )