Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Printerterror in 'prijsdalers'

Pagina: 1
Acties:

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 16:01
Sinds ongeveer een week is het prijsdalers gedeelte van de pricewatch compleet bezet door allerhande printers en andere randapparatuur die met enkele honderden euro's in prijs dalen. Dat is leuk, maar voor mij is nu de functie van deze lijst totaal vervallen... Ik keek hier regelmatig in om te zien of er nog een leuke aanbieding was qua hardware. Iets dat nu dus onmogelijk is geworden.

Mijn vraag: is het op de een of andere manier mogelijk hier een filter in aan te brengen, zodat je bijv. alleen op computeronderdelen kan filteren i.p.v. randapparatuur?

De producten die er nu in staan zijn daarbij voor een volgens mij zeer select aantal mensen interessant, dus ik vraag me af of ze uberhaupt wel voorrang moeten krijgen op de producten die voor de normale computerbouwers onder ons interessant zijn.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Pricewatch is er niet enkel voor computerbouwers maar ook voor users die printers en andere apparatuur bestellen.

Verwijderd

Op zich wel een goede feature request om naast de "Populairste producten" ook de grootste prijsdalers/stijgers per categorie te hebben. Dat is nog wel interessant. Ik kan me voorstellen dat je alleen in videokaarten geïnteresseerd bent. De gegevens worden toch al bijgehouden. Enige bezwaar zou kunnen zijn dat de queries te zwaar zijn denk ik?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het voornaamste bezwaar is dat er hiermee complexibiliteit en omvang in de code wordt gecreëerd voor een feature die door bijna niemand gebruikt zal worden.

Als je in de top 100 van prijsdalers kijkt zul je overigens wel wat meer producten dan alleen printers tegenkomen. Ik denk ook niet dat vanaf nu die lijst alleen maar door printers gedomineerd zal worden.

Verwijderd

Femme schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:28:

Als je in de top 100 van prijsdalers kijkt zul je overigens wel wat meer producten dan alleen printers tegenkomen. Ik denk ook niet dat vanaf nu die lijst alleen maar door printers gedomineerd zal worden.
Dat is waar. De prijzen raken op een gegeven moment vanzelf rock bottom.