❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
edit: waarom krijg ik bij dit topic google ads geserveerd voor een borstvergroting???
[ Voor 33% gewijzigd door kamstra op 30-07-2007 17:14 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Duidelijk een gemis en maakt de FAQ incompleet
❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Naja zo logisch vind ik het niet, een telefoon abbo loopt ook stil door, evenals een internet abbo en andere service abbo's bijv.fsfikke schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:21:
Omdat het redelijk logisch is? Tuurlijk zou het er best in kunnen staan maar het is geen ramp dat het er niet in staat, je maakt je nu een beetje druk om niets lijkt me
❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Maar als dat wel het GoT beleid is hoort het in de FAQ te staan. Op zijn minst een zinnetje als "Het abonnement is geldig voor de periode waarvoor betaald is en wordt niet automatisch verlengd.".
Signatures zijn voor boomers.
Topic staat in abonneeforum, maar daar kan de topicstarter (nog) gewoon bij
The devil is in the details.
The devil is in the details.
Maar als reminder hoort eigenlijk wel in de FAQ en zou het ook wel wat duidelijker op de in omgekeerde vorm (namelijk dat je een abonnement voor een half of heel jaar afsluit en dan zelf t.z.t. moet verlengen) op de shop.tweakers.net-pagina horen te staan lijkt me.
Degenen met een devtrack-account kunnen de voortgang hiervan eventueel hier volgen:
http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=2780
De methode van afschrijven heeft weinig te maken met of het abonnement wel of niet stilzwijgend verlengd wordt.ACM schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:07:
Op zich kan je het uit de betalingsmethoden afleiden, het zijn allemaal eenmalige betalingsmethoden waardoor het gewoon niet mogelijk is om stilzwijgend abonnementsgeld af te schrijven en dus ook erg lastig om het abonnement stilzwijgend te verlengen
Voor mijn internetaccount krijg ik elke maand een acceptgiro. Als ik die niet betaal dan krijg ik een aanmaning. Het niet betalen wordt dus echt niet gezien als een opzegging.
En zo gaat dat bij elk abonnement en lidmaatschap dat ik heb: niet betalen is geen opzegging, niet betalen betekent een aanmaning.
Dus zo normaal is die praktijk die je noemt echt niet (sterker nog: welk bedrijf behalve Tweakers werkt wel zo?)
Signatures zijn voor boomers.
(Abonnee sinds Dec 2006)
Gewoon niet reageren zorgt er dus voor dat mijn abonnement niet verlengt wordt.
Dank aan een ieder die de moeite nam om het een en ander duidelijk te maken.
❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ
Dennahz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:39:
Waarom wil je van je abo af? Je komt woest over.
Dennahz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:39:
Waarom wil je van je abo af? Je komt woest over.
Jou Cartman ook
Ik ben het overigens ook eens met de TS. Het niet meer willen van een dienst hoor je niet af te sluiten door gewoonweg niet meer tot betaling over te gaan. Uiteraard is het een manier, netter vind ik altijd dit van te voren eerst te melden.
Ik woest?, Je moet mij eens zien als ik boos ben
❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ
Ik weet niet of je daar nog toegang toe hebt, maar in het kort: je abonnement wordt voor een vaste termijn (6 of 12 maanden) aangegaan. Als je voor die tijd geen nieuwe termijn afsluit, komt je abonnement automatisch te vervallen. Eén maand voor afloop van de lopende termijn ontvang je daarvan bericht per e-mail, op het e-mail adres uit je profiel.
[ Voor 3% gewijzigd door Roelant op 01-08-2007 13:22 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Maar waar staat expliciet voor het afsluiten dat het een abonnement voor bepaalde duur is? Op de shop.tweakers.net-pagina staat enkel een prijs per maand (terwijl je niet eens per maand kan betalen) en op de pagina die daarna komt staat ineens niets meer over een bedrag per maand, maar alsnog niet expliciet dat het voor bepaalde duur isP_de_B schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:04:
Ik snap ook echt niet waar de TS over valt. Je sluit een abonnement af voor een bepaalde periode, en je vind het vreemd dat je nergens ziet hoe dat aflooptT.net zou moeten vermelden dat abonnementen automatisch verlengd worden als dat het geval is. Zolang dat niet het geval is eindigt de overeenkomst gewoon op de overeengekomen datum.
En zoals hier al aangehaald wordt, het gros van de abonnementen werkt zo niet, dus lijkt het mij nuttig om het expliciet te melden bij de plek waar men het 'contract' met ons aangaat om te melden dat ie voor bepaalde duur is.
Waarom niet? Dat hangt toch van de manier waarop je de dienst brengt af? Als het een dienst voor bepaalde duur ie, zoals bij ons, is het juist per definitie zo dat je impliciet opzegt door niet een nieuwe termijn aan te gaan.Viper® schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:50:
Ik ben het overigens ook eens met de TS. Het niet meer willen van een dienst hoor je niet af te sluiten door gewoonweg niet meer tot betaling over te gaan. Uiteraard is het een manier, netter vind ik altijd dit van te voren eerst te melden.
Een prepaid-systeem dus, net zoals bijv. Eweka.ACM schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:14:
Waarom niet? Dat hangt toch van de manier waarop je de dienst brengt af? Als het een dienst voor bepaalde duur ie, zoals bij ons, is het juist per definitie zo dat je impliciet opzegt door niet een nieuwe termijn aan te gaan.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik ging er van uit dat je kon kiezen tussen twee periodes, als dat niet het geval is kan ik me inderdaad de onduidelijkheid wel voorstellen.ACM schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:14:
[...]
Maar waar staat expliciet voor het afsluiten dat het een abonnement voor bepaalde duur is? Op de shop.tweakers.net-pagina staat enkel een prijs per maand (terwijl je niet eens per maand kan betalen) en op de pagina die daarna komt staat ineens niets meer over een bedrag per maand, maar alsnog niet expliciet dat het voor bepaalde duur is
Yep. Behoorlijk vergelijkbaar, als je wil kan je ook vier jaar vooruit betalenYohan schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:17:
Een prepaid-systeem dus, net zoals bijv. Eweka.
Dat kan je wel, maar het blijft allemaal net niet expliciet genoeg, imho. Er staat ook dat je kan verlengen, etc, etc.P_de_B schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:25:
Ik ging er van uit dat je kon kiezen tussen twee periodes, als dat niet het geval is kan ik me inderdaad de onduidelijkheid wel voorstellen.
Wauw, een sig!