Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Jep. Allebei de verbindingen geselecteerd, en ze gebridged. Dat lijkt allemaal geen enkel probleem.coyote1980 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:07:
Heb je van je netwerkverbinding op de PC wel een netwerkbrug gemaakt?
krijg je xbox een IPnummer?
waarom steek je je xbox niet direct in je router?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zo ja, hang deze is ( via je crossed cable ) aan je desktop ( ter vervanging van je xbox ) en kijk of die internet toegang heeft..
Het probleem is dat ik pas net een gewone netwerkkabel besteld heb die lang genoeg is om mijn xbox direct in de router te hangen. Ik had de hoop om met deze tijdelijke oplossing toch het apparaat al online te krijgenThe Eagle schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:12:
Waarom hang je dat ding niet gewoon aan de router (wat heb je eigenlijk voor router)? of is dit echt specifiek een router en geen router met ingebouwde switch
Het verschil in prijs tussen UTP kabels hier (Maastricht) in de winkel kopen en op internet bestellen is schandalig groot. 20 tot 30 euro voor 15m in de winkel, 4 euro op internet.
Verwijderd
Je bent denk ik vergeten de Xbox en je PC een vast adres te geven op de cross-verbinding.
Ik denk niet dat de xbox een ip adres krijgt, het is immers daar dat de xbox live wizard blijft hangen. Echt zeker weet ik het echter niet.simplemouse schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:12:
ook geshared?
krijg je xbox een IPnummer?
waarom steek je je xbox niet direct in je router?
Wat wil je weten? Hoe geef ik ze een vast adres?Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:15:
Hmmm wat meer info mag wel he.
Je bent denk ik vergeten de Xbox en je PC een vast adres te geven op de cross-verbinding.
naar je netwerk verbinding gaat op je pc rechtermuisknop > eigenschappen > geavanceerd > en daar deel internet connectie
zorg dat in je XP firewall goed staat
als je het zo doet moet het werken
EDIT
ook niet helemaal onbelangerijk is dat je PC ook aan staat maar dat wist je natuurlijk als
[ Voor 16% gewijzigd door simplemouse op 30-07-2007 16:20 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Dat heeft hij al uitgelegd, dus leer lezen.CrankyGamerOG schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:31:
waarom in godsnaam je ics gebruiken als je al een router hebt staan ? daar IS EEN ROUTER VOOR
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Dat ben ik nu aan het proberen. Bedankt voor de tip.MetalfanBlackness schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:49:
Je zou kunnen proberen d.m.v. bijv. kerio winroute je pc als router te laten spelen, deze heeft/had volgens mij een ingebouwde dhcp server.