Krijg mn draadloze verbinding niet draaiend.

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:11
Het gaat me meer om dat ik een verbinding krijg op de wii. Het werkt wel allemaal goed op xp.

Ik kan geen draadloze verbinding meer krijgen. Sinds dat ik vista heb. In xp werkte het wel. ik gebuik verder de asus wifi ap solo wifi adapter. Heb gekozen voor een ad-hoc netwerk verder alles zonder beveiliging. en bij lanverbinding heb ik delen ook aan gezet voor draadloze verbindingen. Heb dus internet via een lanverbinding direct aan het modem.

De wii ziet mn wifi wel maar kan geen internet krijgen. Krijg dus de 51030 fout. Kan iemand me helpen om heel simpel dat op te zetten. op mn pda werkt het wel

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[google=network wii 51030 ]
Al deze oplossingen werkten niet?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• jaaoie17
Han schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:35:
[google=network wii 51030 ]
Al deze oplossingen werkten niet?
Maar tis toch apart dat het onder xp wel werkt

• jaaoie17
Tis niet zozeer die fout mn psp werkt verder ook niet. Onder xp werkt het goed allemaal, maar daar kan ik ook de software gebruiken van asus onder vista niet. Onder vista kun je alleen de driver installeren en die zijn allemaal beta. Of zal het daar aan liggen. Vind het wel vreemd dan weer dat mn pda dan wel weer werkt onder vista.

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
jaaoie17 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:38:
[...]

Maar tis toch apart dat het onder xp wel werkt
Over je wii.

Ik had exact hetzelfde, simpelste is gewoon je access point channel id op 1 of 11 te zetten ipv default 6.

Dan werkt het wel.

Verder snap ik je manier van discusseren niet, iemand vraagt wat over je wii en je beantwoord met iets over je computer :?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... wat onder XP wel werkt hoeft onder Vista (nog) niet te werken. Helemaal wanneer je met beta drivers werkt. Dergelijke drivers zijn nog niet officieel en kunnen nog fouten bevatten. Dat een PDA wel werkt in combinatie met Vista is geen garantie voor een ander apparaat. En die software van Asus, komt die van de officiëele cdrom af? Dan heb je een grote kans dat deze voor XP is geschreven.. Heb je al op de site gekeken of er al software voor onder Vista beschikbaar is?

Daarnaast moet ik zeggen dat je niet echt duidelijk bent. Je begint een topic over een niet werkende verbinding van je Wii met daarbij de foutcode. Via Google is daarover genoeg te vinden. En nu zeg je dat het niet zo zeer die ene fout is maar dat de PSP ook niet werkt. Niet echt duidelijk allemaal.
Geef nou eens precies aan wat er allemaal niet werkt en wat je al allemaal al geprobeert hebt om het op te lossen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• jaaoie17
Han schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:41:
Tja... wat onder XP wel werkt hoeft onder Vista (nog) niet te werken. Helemaal wanneer je met beta drivers werkt. Dergelijke drivers zijn nog niet officieel en kunnen nog fouten bevatten. Dat een PDA wel werkt in combinatie met Vista is geen garantie voor een ander apparaat. En die software van Asus, komt die van de officiëele cdrom af? Dan heb je een grote kans dat deze voor XP is geschreven.. Heb je al op de site gekeken of er al software voor onder Vista beschikbaar is?

Daarnaast moet ik zeggen dat je niet echt duidelijk bent. Je begint een topic over een niet werkende verbinding van je Wii met daarbij de foutcode. Via Google is daarover genoeg te vinden. En nu zeg je dat het niet zo zeer die ene fout is maar dat de PSP ook niet werkt. Niet echt duidelijk allemaal.
Geef nou eens precies aan wat er allemaal niet werkt en wat je al allemaal al geprobeert hebt om het op te lossen...
Et ging me er eerst om als de wii maar werkt, maar later merkte ik ook dat de psp ook niet werkt.

@Punica-

waar kun je die channelid veranderen dan?

• Punica-
jaaoie17 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:31:
[...]

Et ging me er eerst om als de wii maar werkt, maar later merkte ik ook dat de psp ook niet werkt.

@Punica-

waar kun je die channelid veranderen dan?
In je accesspoint.

• jaaoie17
Waar kun je dat in vista precies instellen je hebt et toch wel over mn wifi ap solo?

• Punica-
jaaoie17 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:04:
[...]

Waar kun je dat in vista precies instellen je hebt et toch wel over mn wifi ap solo?
Sorry hoor, ga alsjeblieft je handleiding lezen ofzo.

Ik heb geen glazen bol waarmee ik je computer in kan kijken, en gezien je amper informatie geeft word het heel moeilijk om ook maar iets op te maken uit je verhaal.

• jaaoie17
Punica- schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:28:
[...]

Sorry hoor, ga alsjeblieft je handleiding lezen ofzo.

Ik heb geen glazen bol waarmee ik je computer in kan kijken, en gezien je amper informatie geeft word het heel moeilijk om ook maar iets op te maken uit je verhaal.
Kan wel channels veranderen met de software, maar de software werkt niet onder vista alleen de driver

• Punica-
jaaoie17 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:33:
[...]

Kan wel channels veranderen met de software, maar de software werkt niet onder vista alleen de driver
Tja, dan houd het op he
Pagina: 1