Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Zelf gebruik ik SDW ook nog regelmatig en heb dit "gewoon" onder windows XP werkend gekregen. Op dit moment draai ik het zelfs onder Vista zonder problemen. Wel heb ik ook problemen gehoord van andere mensen die hem expliciet onder een andere compatibiliteitsmode had moeten draaien.
Was het niet zo dat het wow in wowexec stond voor "windows on windows" en datgene wat gebruikt werd in 64bit windows om een 32bit omgeving te draaien? OF ben ik nu even helemaal abuis.
Persoonlijk zou ik eerst even proberen of je het kan draaien in een echte windows omgeving en kijken of het daar wel werkt (om uit te rulen dat het een virtualisatie probleem is).
Ik weet in ieder geval met zekerheid dat het hier bij mij gewoon onder Vista draait, dus de kans dat het onder oudere versies moet werken is imho heel groot.
Ps. Weet jij wat mogelijke alternatieven voor SDW zijn? Al maak ik uit je tekst op dat er vrij weinig andere applicaties zijn die hetzelfde doel voor ogen hebben
Was het niet zo dat het wow in wowexec stond voor "windows on windows" en datgene wat gebruikt werd in 64bit windows om een 32bit omgeving te draaien? OF ben ik nu even helemaal abuis.
Persoonlijk zou ik eerst even proberen of je het kan draaien in een echte windows omgeving en kijken of het daar wel werkt (om uit te rulen dat het een virtualisatie probleem is).
Ik weet in ieder geval met zekerheid dat het hier bij mij gewoon onder Vista draait, dus de kans dat het onder oudere versies moet werken is imho heel groot.
Ps. Weet jij wat mogelijke alternatieven voor SDW zijn? Al maak ik uit je tekst op dat er vrij weinig andere applicaties zijn die hetzelfde doel voor ogen hebben
[ Voor 9% gewijzigd door MaxxMark op 30-07-2007 15:39 ]
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Ik ken er 1-tje, dat is Eclipse. Maar de gebruikers die SDW gebruiken kunnen nog niet over naar Eclipse helaas. Ik denk dat VMWare inderdaad een probleem kan zijn omdat het op 2000 wel draaide. Maar toen op een fysiek werkstation.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Inmiddels probleem opgelost. Windows XP clients gaan op Windows 2000/2003 servers anders om met Optornistic Locking om. We hebben een onder ESX een Windows 2003 server gebouwd, Oplocking uit gezet en probleem is opgelost.