<PC specs>
M'n glazenbol werkt vandaag niet, dus ik denk dat je wat meer informatie moet geven.
Welk OS?
Welke browser?
Hoelang heb je dit al?
etc
Welk OS?
Welke browser?
Hoelang heb je dit al?
etc
Gewoon windows XP en ik heb het zowel bij firfox (2.0.0.5) als bij IE 7.
Ik heb het probleem altijd al gehad (dus sinds het eerste CCTV filmpje).
Ik heb het probleem altijd al gehad (dus sinds het eerste CCTV filmpje).
<PC specs>
Zit je wel in het goede forum? Dit forum gaat over de Frontpage van Tweakers.net, hierin kunnen alle problemen en vragen omtrent de FP geplaatst worden.
Frontpage Algemeen FAQ -- laatste update: 13 januari 2007
Frontpage Algemeen FAQ -- laatste update: 13 januari 2007
Dit heeft geen fluit met onze frontpage te maken, heh 
Eventjes huisfaqwerk overdoen dus, voor je een nieuw topic maakt
Eventjes huisfaqwerk overdoen dus, voor je een nieuw topic maakt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit gaat wel over onze Frontpage Rataplan, namelijk de flashfilmpjes in de redactieblogs m.b.t. Campzone 
Al denk ik niet dat wij hier wat aan kunnen doen aangezien het content is die direct van die cctv site komt, maar dat weet Robin vast beter.
Al denk ik niet dat wij hier wat aan kunnen doen aangezien het content is die direct van die cctv site komt, maar dat weet Robin vast beter.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Heb hier inderdaad hetzelfde 'probleem'. Mis de knopjes in zowel IE als FireFox.
Op de CCTV site zelf werkt het prima, dus ik gok dat Robin iets verkeerd heeft gedaan.
Op de CCTV site zelf werkt het prima, dus ik gok dat Robin iets verkeerd heeft gedaan.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Doe mij ook zo'n glazen bol
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Waarschijnlijk ligt dit aan het feit dat de knoppen van de player transparant wit zijn. En ja, dit werkt nu eenmaal niet goed op een (bijna) witte bg. Gewoon het flash bestand in een <div> met donkere achtergrond zetten, en het probleem is opgelost.
Xander heeft dus gelijk, er is inderdaad wat verkeerd gegaan bij het klakkeloos kopiëren van de broncode.
Edit: Hier een directe link naar de flash videospeler. Op deze link is goed te zien dat de speler zelf wit transparant is, en geen achtergrond heeft. Deze zal er op de frontpage dus zelf nog even op gezet moeten worden.
Xander heeft dus gelijk, er is inderdaad wat verkeerd gegaan bij het klakkeloos kopiëren van de broncode.
Edit: Hier een directe link naar de flash videospeler. Op deze link is goed te zien dat de speler zelf wit transparant is, en geen achtergrond heeft. Deze zal er op de frontpage dus zelf nog even op gezet moeten worden.
[ Voor 30% gewijzigd door Duroth op 30-07-2007 17:07 ]
Het flash-object op de cc-tv site krijgt expliciet een bgcolor mee, maar dat zal bij ons op de frontpage niet werken aangezien de omzetting naar SWFObject daar geen rekening mee zal houden.
Maar uiteindelijk zou dat flash-object gewoon beter toegankelijk moeten zijn ook als er geen achtergrondkleur wordt opgegeven...
Maar uiteindelijk zou dat flash-object gewoon beter toegankelijk moeten zijn ook als er geen achtergrondkleur wordt opgegeven...
Intentionally left blank
Ik heb toen ik het eerste flashfilmpje online had gegooid het met CCTV gehad over die slecht zichtbare bedieningsknoppen gehad, maar die zeiden dat het zo hoorde en de knopjes oplichten als je met de muiscursor er overheen hovert. Ik ben het eens dat het niet de meest arboverantwoorde knoppen zijn, maar dat is nou eenmaal het design die CCTV hanteert. Daar kunnen wij direct niks aan doen omdat dat het design is van CCTV.
Misschien wordt het wel tijd voor een eigen flashplayer
.
Misschien wordt het wel tijd voor een eigen flashplayer
Pagina: 1