Hallo allemaal,
Dit leek me makkelijk op te lossen, maar ik kom er even niet uit.
Situatie:
Als persoon A persoon B een afspraak uitnodiging verstuurt:
Dan ontvangt persoon C namens persoon B deze afspraak uitnodiging.
Oo geen probleem dacht ik de machtingen (outlook) van de agenda van persoon B staat aangegeven dat persoon C "redacteur" als rol is. Dit heb ik teruggezet naar "Commentator"
Maar helaas de afspraak uitnodiging gericht aan persoon B komt nog steeds aan bij persoon C. (namens persoon B )
Op onze exchangeserver (2000) (Active Directory) heb ik gekeken of deze persoon C toevallig rechten heeft op de mailbox van persoon B maar dit komt niet voor. (advanced features aangevinkt -- Exchange advanced --> Mailbox rights)
Ook heb ik via tabblad "Exchange general"gekeken naar "Delivery Options" ook hier is niks gewijzigd.
Iemand een tip / idee waar het eventueel meer aan liggen??
ps.
Dit gaat alleen om vergader uitnodigingen.
Dit leek me makkelijk op te lossen, maar ik kom er even niet uit.
Situatie:
Als persoon A persoon B een afspraak uitnodiging verstuurt:
Dan ontvangt persoon C namens persoon B deze afspraak uitnodiging.
Oo geen probleem dacht ik de machtingen (outlook) van de agenda van persoon B staat aangegeven dat persoon C "redacteur" als rol is. Dit heb ik teruggezet naar "Commentator"
Maar helaas de afspraak uitnodiging gericht aan persoon B komt nog steeds aan bij persoon C. (namens persoon B )
Op onze exchangeserver (2000) (Active Directory) heb ik gekeken of deze persoon C toevallig rechten heeft op de mailbox van persoon B maar dit komt niet voor. (advanced features aangevinkt -- Exchange advanced --> Mailbox rights)
Ook heb ik via tabblad "Exchange general"gekeken naar "Delivery Options" ook hier is niks gewijzigd.
Iemand een tip / idee waar het eventueel meer aan liggen??
ps.
Dit gaat alleen om vergader uitnodigingen.