Toon posts:

[Outlook/Exchange 2000] Afspraak ontvangen namens.....

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Dit leek me makkelijk op te lossen, maar ik kom er even niet uit.

Situatie:

Als persoon A persoon B een afspraak uitnodiging verstuurt:
Dan ontvangt persoon C namens persoon B deze afspraak uitnodiging.

Oo geen probleem dacht ik de machtingen (outlook) van de agenda van persoon B staat aangegeven dat persoon C "redacteur" als rol is. Dit heb ik teruggezet naar "Commentator"

Maar helaas de afspraak uitnodiging gericht aan persoon B komt nog steeds aan bij persoon C. (namens persoon B )
Op onze exchangeserver (2000) (Active Directory) heb ik gekeken of deze persoon C toevallig rechten heeft op de mailbox van persoon B maar dit komt niet voor. (advanced features aangevinkt -- Exchange advanced --> Mailbox rights)

Ook heb ik via tabblad "Exchange general"gekeken naar "Delivery Options" ook hier is niks gewijzigd.

Iemand een tip / idee waar het eventueel meer aan liggen??

ps.

Dit gaat alleen om vergader uitnodigingen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is deze misschien vroeger gemachtigd geweest en niet helemaal verwijderd?
En heb je al eens in je AD properties gekeken of daar misschien send as rechten zijn?
Of het alt display name field gevuld? Vult die persoon ook iets in het van-veld in?
Je topic verplaats ik even. Denk dat dit eerder in Exchange zit :P
Officesuites en -software > Windows Servers en Server-software

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 13:35

ralpje

Deugpopje

Had je niet ergens in Outlook (waar je ook de machtigingen invult0 een vinkje staan dat degene die gemachtigd is ook een vergaderverzoek moer krijgen? Staat die niet aan toevallig?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 12:46
Kijk eens bij Outlook in Extra - - > Opties - - > Gemachtigden en dan het vinkje weghalen bij "Vergaderverzoeken en . . . . "

Verwijderd

Topicstarter
--Mulder-- schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:44:
Kijk eens bij Outlook in Extra - - > Opties - - > Gemachtigden en dan het vinkje weghalen bij "Vergaderverzoeken en . . . . "
Hee die had ik nog niet gezien, vinkje was al weg.

Maar nu wordt er geen vergaderverzoek meer gelezen namens iemand (ja alleen door diegene die het mag)