Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Databases onder C++ Builder 6.0

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar pas nieuw op dit forum en reeds een tweede vraagje:

Builder 6.0 heb ik redelijk onder de knie wat betreft programmatie van applicaties en tevens ook
het aansturen van de poorten zoals LPT en RS232 (omdat ik vooral aan interfacing doe).

Maar nu vraag ik me af of het mogelijk is om onder Builder 6.0 database toepassingen te ontwikkelen en of dit moeilijk is en op welke manier uit te voeren?

Misschien dat iemand mij op weg kan helpen met tips, programmavoorbeelden en of informatie naar boeken of websites.

Alvast bedankt!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien is het een optie om even je topictitel (maar dan in het Engels) op Google in te vullen. Je komt dan bijvoorbeeld deze site tegen, waar redelijk wat over het onderwerp te lezen is. C++ Builder is net als vele andere RAD-toepassingen prima geschikt om databaseapplicaties te maken, en ik durf te wedden dat bijna alle algemene boeken over C++ Builder wel minstens één hoofdstuk over databases hebben. Mijn advies is dan ook: zoek een goede tutorial of een goed boek en lees dat eens door. Daar heb je meer aan dan hier een topic openen, vermoed ik. :)

Voor goede boeken zou je eens kunnen kijken in [Alg] Centraal boekentopic - part II. Dit topic doe ik in elk geval op slot. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.