Toon posts:

FTP en Cam op netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgend probleem: Kzit op @home....server met 2 nics, w.o 1 voor @home (vast IP) en intern met 10.10.10.1 (en client 10.10.10.2).....mijn internetverbinding is gedeeld via winroute en de Cam is geinstalleerd (Webcam personal 2.2 pers.) op de client omdat ik geen USB meer vrijheb :'( Ik had altijd FTP op de server en nu werkt dat niet meer? Dat IPnr is toch niet gewijzigd???? Ik zit met Zonealarm Firewall, maar dat is ook ongewijzigd...

Alvast bedankt!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:03
@home deelt geen vaste IP's meer uit, dat lijkt maar zo

Verwijderd

Topicstarter
Oke, misschien delen ze die dan niet uit? Ik heb wel elke keer hetzelfde ip...dat is bij een Modemverbinding toch niet zo?

Maar dan nog.....ik blijf met het probleem zitten :'(

Iemand?

Verwijderd

draai op de server eens ipconfig, voor nt of winipcfg voor 9x, kijk naar je ip, dan weet wat je ip is, test dan je ftp nogmaals. Misschien heeft winroute je ftp dichtgegooid bij packet filter. @home doet het wel, ik heb het ook

Verwijderd

wat is trouwens je maximale upload limiet?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is die net als bij iedereen die bij @home zit...16 kb/sec (?!)

Ik vind trouwens dat ie de laatste tijd beretraag is.....khad altijd een computer die gewoon overal lekker doorheen ging, ook al had ik LeechFTP en Serv-U op de achtergrond lopen en ook al zat ik daarbij nog wat dingen te downen...nu hoef ik die serv-u bij wijze van spreken niet eens aan te zetten...

Bah...Monoplisten in Zwolle :(

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is die net als bij iedereen die bij @home zit...16 kb/sec (?!)

Ik vind trouwens dat ie de laatste tijd beretraag is.....khad altijd een computer die gewoon overal lekker doorheen ging, ook al had ik LeechFTP en Serv-U op de achtergrond lopen en ook al zat ik daarbij nog wat dingen te downen...nu hoef ik die serv-u bij wijze van spreken niet eens aan te zetten...

Bah...Monopolisten in Zwolle :(
Pagina: 1