Toon posts:

Colin Mcrae Dirt start niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 587 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een tijd je geleden Dirt gekocht en het werkte altijd tot gisteren avond. als je dirt strart word de disk eerst altijd getest of hij wel origineel is. Dat werkte altijd maar nu zegt hij dat ik emulatiesoftware probeer te gebruiken en dat ik de originele schijf moet plaatsen? Maar die heb ik geplaatst hoe kan dit? Andere dvd werken gewoon wel.

system specs:
Vista 32bit
Video:8800GTX @ Stock
Proc: Core2Duo E6600 @ 2.6ghz
Ram: corsair pc6400 1gb*2

|:(

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:52
Heb je momenteel emulatiesoftware draaien? (Deamontools etc)

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30

Emiel1984

Made in NL

Probeer dan is het spel opnieuw te installeren. Zover ik kan lezen gebeurde het opeens, het is nu dus maar gokken wat het kan zijn. Je zegt zelf al een melding over emulatiesoftware, als je dat niet gebruikt zal de snelste methode denk ik gewoon even een reinstall zijn.

Vergeet niet je "User-gegevens" tot zover op te slaan op een andere lokatie, dan heb je iig je savedgames nog mocht hij daar overheen gaan schrijven.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
ozakigames schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:00:
Heb je momenteel emulatiesoftware draaien? (Deamontools etc)
Nee, niet dat ik weet..

Ik ga dan wel even een reinstal proberen als ik de save files kan vinden |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een reinstal gedaan en het werkte toen heb ik dirt geupdate naar versie 1.2 en nu heb ik weer het zelfde probleem?

Verwijderd

wat voor brand programma gebruik je die hebben vaak een virtuele cd speler er bij zitten.
zoals deamon tools.
en die virtuele schijf moet je uitzetten :P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lijkt toch echt of je een emulatieprogramma hebt draaien. Denk inderdaad aan Daemon, Alcoholsoft, PowerISO enz. .

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog helemaal geen brand programma's geinstaleerd en poweriso ook nog niet. Ik heb mijn pc nog maar een week of zo. En dirt doet het weer gewoon Maar, ik kan hem niet updaten naar versie 1.2.
Pagina: 1