dvd afspelen op monitor.

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik ben op zoek naar een systeem die dvd's kan afspelen op een monitor met een vga aansluiting en een DVI-D aansluiting. De set moet aangesloten kunnen worden op een koptelefoon, het is niet mogelijk op de aansluiting van de koptelefoon op het scherm te gebruiken want de kabels mogen niet in zicht komen.

Wat heb ik geprobeert:

Meerdere dvd-spelers met HDMI aansluiting geprobeerd. (kreeg geen beeld)
Een vga naar composiet converter (dit werkte wel maar het gaf geen stabiel beeld)

Dit alles moet niet meer dan 200 euro gaan kosten.

alvast bedankt!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Simpel: mediacentertje bouwen :)

Maar wat had je zelf al gezocht :?
En wat is het uiteindelijke doel, waarom wil je dit :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
The Eagle schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:54:
Simpel: mediacentertje bouwen :)

Maar wat had je zelf al gezocht :?
En wat is het uiteindelijke doel, waarom wil je dit :?
Het is voor een museum waar meerdere van deze combinaties komen te staan, en de vraag is of het mogelijk is om een mediacenter te bouwen inclusieft een licentie van een besturingssysteem onder de 200 euro.

• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

atomic frogger schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:59:
[...]

Het is voor een museum waar meerdere van deze combinaties komen te staan, en de vraag is of het mogelijk is om een mediacenter te bouwen inclusieft een licentie van een besturingssysteem onder de 200 euro.
Als je het hebt over de licentie van een besturingssysteem, zou je natuurlijk kunnen kiezen voor een linux-variant, daarvan kan je ook een mediacentertje bouwen, en je hebt geen licentiekosten. Of je het qua hardware red voor onder de 200 weet ik idd niet.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

De Silvercrest DivX spelers van de Lidl hebben een VGA/D-Sub uitgang. De duurdere van de 2 heeft ook HDMI. Zie verder Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 13]