Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[C#] webservice geeft application/xop+xml ipv. text/xml

Pagina: 1
Acties:

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik ben bezig met een programma dat gebruikt maakt van een in Java ontwikkelde webservivce

Wanneer ik in mijn programma een methode van de webservice probeer aan te roepen krijg ik de volgende fout:
Client found response content type of 'multipart/related;type="application/xop+xml";boundary="uuid:739e0c40-7184-455e-9a4c-fcd57ce54591";start-info="text/xml"', but expected 'text/xml'.
Ik heb via google gezocht naar mogelijke oplossingen, maar ik heb niets bruikbaars kunnen vinden. Ik hoop dat hier iemand is die een oplossing weet.

Ik roep op dit moment de webservice als volgt aan:
C#:
1
2
net.homeip.primato.SSW2000WSServiceWse webservice = new net.homeip.primato.SSW2000WSServiceWse();
label1.Text = webservice.delOpdracht("a", "a");

'net.homeip.primato' is de naam van de webreference.
Mijn programma heeft WSE 3.0 aan staan.

Weet iemand hier een oplossing voor? Of moet hiervoor de webservice zelf aangepast worden?

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 20:56

ATS

Mij lijkt de reactie van de webservice correct. Hij geeft aan dat hij het applicatiespecifieke "xop" formaat gebruikt, wat een subformaat van xml is (kennelijk). Dat is precies wat hij doet, toch?

Of C# met WSE dat leuk vind ik een andere vraag, en daar weet ik geen antwoord op. Daar heb ik geen verstand van.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant