Vandaag ben ik eens wezen kijken hoe wakeboarden in een groot zwembad in zijn werk gaat. Aangezien ik de KNMI al tijden niet meer vertrouw heb ik niet naar het slechte weerbericht geluisterd en ben ik toch op pad gegaan naar het altijd drukke Scheveningen.
Uiteraard geen regen te zien en enkel wolkjes en zon. Nat worden deed je alleen als je verkeerd stond bij het bad. Damn, wat kunnen vrouwen boos kijken als ze helemaal opgedirkt en netjes aangekleed langs het zwembad lopen en er komt net een wakeboarder verkeerd neer. Helemaal nat, van boven tot onder
Foto's maken was redelijk simpel, schieten, snel omdraaien en de camera door de rug beschermen tegen het water. Gelukkig kwam er nog een Engelse man netjes vertellen dat ik op moest passen voor het water
Spectaculair was het in iedergeval wel !!
1:

2:

3:

4: Beetje onscherp

5: Houston, we've got a problem

6: Touchdown

Ben je ook geweest, gooi ze erbij
Uiteraard geen regen te zien en enkel wolkjes en zon. Nat worden deed je alleen als je verkeerd stond bij het bad. Damn, wat kunnen vrouwen boos kijken als ze helemaal opgedirkt en netjes aangekleed langs het zwembad lopen en er komt net een wakeboarder verkeerd neer. Helemaal nat, van boven tot onder
Foto's maken was redelijk simpel, schieten, snel omdraaien en de camera door de rug beschermen tegen het water. Gelukkig kwam er nog een Engelse man netjes vertellen dat ik op moest passen voor het water
Spectaculair was het in iedergeval wel !!
1:

2:

3:

4: Beetje onscherp

5: Houston, we've got a problem

6: Touchdown

Ben je ook geweest, gooi ze erbij