Sinds vandaag vertoont mijn computer (of 7600GT) aparte verschijnselen. Toen ik in windows (Vista) bezig was met een beetje internetten kreeg ik een BSOD, waarna het beeldscherm No Signal aangaf. Toen ik herstartte had ik artifacts bij het POST scherm en in de BIOS
Na meerdere malen te herstarten kreeg ik steeds hetzelfde. Het terugclocken van mijn CPU maakte ook geen verschil.
Het besturingssysteem en het overclocken van de processor kan dus uitgesloten worden als oorzaak.
Gelukkig kwam er een moment dat alles weer gewoon werkte. Dus ik besluit om een potje Battlefield 2 te gaan spelen. Na een paar minuten kreeg ik enkele seconden artifacts waarna hetzelfde probleem zich voordeed.
AtiTool werkt om één of andere reden niet dus scannen voor artifacts gaat niet. De videokaart loopt gewoon op stock snelheid en is nooit overgeclockt geweest.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Specs:
Asus P5B
Core 2 Duo E6300
Asus 7600GT
Creative X-fi Xtrememusic
Crucial Ballistix PC5300 2GB
Western Digital 250GB SATA HD
Everest Home Edition heeft geen temperatuurmeter voor de videokaart, en het nieuwe Nvidia CP is zeer beperkt
Rivatuner zegt idle temp 50 graden. Als ik Alt+Tab tijdens BF2 zie ik hooguit 56 graden.
Het besturingssysteem en het overclocken van de processor kan dus uitgesloten worden als oorzaak.
Gelukkig kwam er een moment dat alles weer gewoon werkte. Dus ik besluit om een potje Battlefield 2 te gaan spelen. Na een paar minuten kreeg ik enkele seconden artifacts waarna hetzelfde probleem zich voordeed.
AtiTool werkt om één of andere reden niet dus scannen voor artifacts gaat niet. De videokaart loopt gewoon op stock snelheid en is nooit overgeclockt geweest.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Specs:
Asus P5B
Core 2 Duo E6300
Asus 7600GT
Creative X-fi Xtrememusic
Crucial Ballistix PC5300 2GB
Western Digital 250GB SATA HD
Everest Home Edition heeft geen temperatuurmeter voor de videokaart, en het nieuwe Nvidia CP is zeer beperkt
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 09:56 ]