Hey mensen ik ben nieuw hier maar ik zit met probleempje. Binnenkort is mijn windhoos laptop aan vervanging toe en wil graag een apple. Maar een Macbook of een Macbook pro dat is de grote vraag. (mischien is dit onderwerp al vaker behandeld maar zoek beste laptop die mijn gebruikers eisen past)
Gebruik laptop:
office
msn
foto beheer
internet
muziek collectie
in de toekomst wat licht photoshoppen
Dit gebruik is vrij intensief echt lange dagen achter de pc zeker voor de studie en in prive tijd ook nog meer dan zat! Mijn vraag is de macbook niet te klein kwa scherm om er zeer lang achter te zitten? en normale macbook eventueel met extern scherm is optie. Of macbook pro en dan de 15.4 inch en geen extern scherm (het budget houdt ergens op, extern scherm zat ik aan 19 of 20 inch te denken en dan van HP met glossy laag)
o ja laptop wordt iedere dag doordeweeks mee naar school genomen en gebruikt in studielandschap.
De twee opties:
1. Macbook met studentenkorting van apple of via surfspot. Eur 1.174,53 (eventuuel achteraf 2 gig ram geheugen erin)
2,16-GHz Intel Core 2 Duo
1GB
120-GB harde schijf1
SuperDrive met double-layer-ondersteuning
Verzendklaar: 24hrs
Gratis geleverd
Eur 1.174,53
(Eur 987,00 excl. BTW)
2. Macbook Pro en dan gekocht met ADC mebership komt de prijs op iets boven de 1500 euro uit (een jaar ADC membership van 99 dollar niet meegerekend)
2,2-GHz Intel Core 2 Duo
Resolutie van 1440 x 900
2 GB geheugen
120-GB harde schijf1
8x double-layer SuperDrive
NVIDIA GeForce 8600M GT grafische processor met 128 MB SDRAM
Verzendklaar: 7 - 10 dagen
Gratis geleverd
Wat is verstandig? een macbook of een macbook pro?
Alvast bedankt!
Gebruik laptop:
office
msn
foto beheer
internet
muziek collectie
in de toekomst wat licht photoshoppen
Dit gebruik is vrij intensief echt lange dagen achter de pc zeker voor de studie en in prive tijd ook nog meer dan zat! Mijn vraag is de macbook niet te klein kwa scherm om er zeer lang achter te zitten? en normale macbook eventueel met extern scherm is optie. Of macbook pro en dan de 15.4 inch en geen extern scherm (het budget houdt ergens op, extern scherm zat ik aan 19 of 20 inch te denken en dan van HP met glossy laag)
o ja laptop wordt iedere dag doordeweeks mee naar school genomen en gebruikt in studielandschap.
De twee opties:
1. Macbook met studentenkorting van apple of via surfspot. Eur 1.174,53 (eventuuel achteraf 2 gig ram geheugen erin)
2,16-GHz Intel Core 2 Duo
1GB
120-GB harde schijf1
SuperDrive met double-layer-ondersteuning
Verzendklaar: 24hrs
Gratis geleverd
Eur 1.174,53
(Eur 987,00 excl. BTW)
2. Macbook Pro en dan gekocht met ADC mebership komt de prijs op iets boven de 1500 euro uit (een jaar ADC membership van 99 dollar niet meegerekend)
2,2-GHz Intel Core 2 Duo
Resolutie van 1440 x 900
2 GB geheugen
120-GB harde schijf1
8x double-layer SuperDrive
NVIDIA GeForce 8600M GT grafische processor met 128 MB SDRAM
Verzendklaar: 7 - 10 dagen
Gratis geleverd
Wat is verstandig? een macbook of een macbook pro?
Alvast bedankt!