User stuk?

Pagina: 1
Acties:

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Hoi,
Ik wilde reageren op een news item en ik was niet ingelogd. Ik doe alles intypen, submit, en vervolgens blijft het reageren schermpje staan, maar wordt wel helemaal leeg.
Ik denk: er is vast iets stuk, ik log ff in.

Inloggen: Usernaam + passwd inkloppen, submit
"Usernaam + passwd combo klopt niet." Ik denk: verkeerd password (al diverse keren het inloggen herhaald).

Dus ik laat mijn password mailen, Inloggen, Usernaam + passwd (copy pasten vanuit outlook, moet dus goed wezen)
"Usernaam + passwd combo klopt niet."

Dus ik snap er niets van. Wat moet ik nu?

Loginnaam is "Martin Sturm"

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Probeer eens om al je cookies van tweakers.net weg te mikken en opnieuw inloggen.

• Martin Sturm
Ok, die had ik inderdaad nog niet geprobeerd.
Nog iets:
Voordat je je password kapot verklaard kun je eerst checken of je geen gelijkende tekens zoals I, l en 1 hebt verwisseld en dat je geen spaties of returns met je password hebt mee gecopy/paste. Dit soort vergissingen worden erg vaak gemaakt.
Dat van die I, l en 1 kan toch weg?

wel snelle reactie btw :)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Oude passwords kunnen die tekens nog wel hebben. Of als iemand zelf iets verzint en dan zo dom is om tekens in z'n zelfverzonnen password te verwarren :).

Maar ik kreeg net een mailtje van iemand bij wie inloggen niet werkte maar wel nadat-ie z'n cookies had getrashed. De cookies zijn veranderd sinds multiviews wordt gebruikt en daardoor kun je dubbele cookies hebben. Er zit nu extra cookiecrusher in het login scherm dat beide cookies moet verdelgen.

• Martin Sturm
Femme: Amazing! Het werkt weer, en ik heb niet eens mijn cookies hoeven te killen (ik had eerder nog niet geprobeerd, omdat ik ff tv aan het kijken was :)
Je moet gewoon remote pc reparateur worden, is geld mee te verdienen >:)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Mooi, dan is dat probleem ook weer opgelost. Dit zou wel eens de reden kunnen zijn veel users ten onrechte denken dat hun password niet meer geldig is.
Pagina: 1