twee opmerkingen
1.
waarom zijn er 4 punten waar je het Plan! nieuws ziet?
in de tracker staat het, dit kan je uitzetten maar het is wel zo makkelijk als alle onderwerpen van de site in een rij staat.
het staat rechts boven en onder.
en van de week stond er ook nog een Plan! aankondigen als soort van popup.
en ja dan vergeet ik er nog 1, het staat ook in midden onder het kopje 'artikelen'
vijf keer dus.
nu staat het Plan! nieuws ook eigenlijk weer niet in de 3 schermpjes rechtsboven, ondanks dat het nieuwer is dan de rest van de artikelen.
maar Plan! staat wel in de titel.
2.
op de FP staat in grote rode letters: Nieuws van zondag 29 juli
je verwacht het allerlaatste nieuws wat te zien valt hieronder staat. (en natuurlijk nieuws van 29 juli)
er staat echter 'ouder' nieuws dan de nieuwste berichten en zelfs een bericht van zaterdag onder.
nu begrijp ik dat jullie voor berichten kiezen die populair o.i.d zijn.
is het niet handiger om daar de nieuwe berichten neer te zetten, en sowieso berichten van de dagen ervoor eruit te halen. (of de titel aan te passen)
graag een uitleg
1.
waarom zijn er 4 punten waar je het Plan! nieuws ziet?
in de tracker staat het, dit kan je uitzetten maar het is wel zo makkelijk als alle onderwerpen van de site in een rij staat.
het staat rechts boven en onder.
en van de week stond er ook nog een Plan! aankondigen als soort van popup.
en ja dan vergeet ik er nog 1, het staat ook in midden onder het kopje 'artikelen'
vijf keer dus.
nu staat het Plan! nieuws ook eigenlijk weer niet in de 3 schermpjes rechtsboven, ondanks dat het nieuwer is dan de rest van de artikelen.
maar Plan! staat wel in de titel.
2.
op de FP staat in grote rode letters: Nieuws van zondag 29 juli
je verwacht het allerlaatste nieuws wat te zien valt hieronder staat. (en natuurlijk nieuws van 29 juli)
er staat echter 'ouder' nieuws dan de nieuwste berichten en zelfs een bericht van zaterdag onder.
nu begrijp ik dat jullie voor berichten kiezen die populair o.i.d zijn.
is het niet handiger om daar de nieuwe berichten neer te zetten, en sowieso berichten van de dagen ervoor eruit te halen. (of de titel aan te passen)
graag een uitleg
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 20:32 ]