Kan dit?
en zo ja hoe?
ik kom alleen topics tegen over mensen met 2 videokaarten.
thanks
en zo ja hoe?
ik kom alleen topics tegen over mensen met 2 videokaarten.
thanks
[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 19:25 ]
[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 19:25 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Spike_wolf op 29-07-2007 19:12 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Videokaarten hebben regelmatig 3 aansluitingen, waarvan je er maar 2 tegelijk kunt gebruikenMediJack schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:15:
Hmmmm.... Het is mij onduidelijk wat je precies bedoelt, maar dat is met een openingspost als deze ook niet vewonderlijk.
Heb je 1 of 2 DVI-poorten?
Wat voor grafische kaart hebben we het over?
Wat voor schermen wil je aansturen?
Ik verwacht overigens dat als al deze aansluitingen op 1 kaart zitten je ze misschien wel tegelijkertijd kan gebruiken, maar dan denk ik dat de S-video een clone-scherm wordt...
Misschien iets meer info?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Bij de meeste kaarten gaat dit niet werken. Ik heb wel eens een GF2MX gehad met drie uitgangen, waarmee me dit wel is gelukt. Er zijn twee oplossingen voor jouw probleem:Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:25:
Mijn excuses voor de karige post >.<
Ben ook 6 dingen tegelijk aan het doen hele huis op stelten omdat ouders willen schoonmaken.
Zie hier info.
Heb nVidia 8800 GTS 320MB
2 x Dvi
1 x S-VHS
19" widescreen tft op dvi1
17" tft op dvi 2
26" samsung TV op S-VHS
Nu wil ik zeg maar spullen van mijn pc op mijn tv afspelen.
Geprobeerd met S-VHS maar ik kan maar 2 schermen tegelijk aan sturen zo blijkt uit de software van nvidia.
En DVI splitters lijken me alleen handig als je TV dezelfde resolutia aan kan als je TFT of je bent genoodzaakt om een lagere resolutie te draaien op je TFT.
Verder kan de tv
Resolution 1366 x 768
aan maar ik krijg hem maximaal maar op 1024*768
is dat de max van een S-VHS poort?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Dan kom ik op een ander probleem.wcduck schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:44:
[...]
Bij de meeste kaarten gaat dit niet werken. Ik heb wel eens een GF2MX gehad met drie uitgangen, waarmee me dit wel is gelukt. Er zijn twee oplossingen voor jouw probleem:
- koop een extra videokaart. Gewoon een PCI kaartje en sluit daar het derde scherm op aan
- als je ze nooit alledrie tegelijk gebruikt, kan je bij NVidia ook profielen maken. Eén profiel voor 2 monitoren en één profiel voor TV + monitor. Het switchen tussen deze profielen kan met een muisklik of een toetsencombinatie.
[ Voor 52% gewijzigd door Mr. Rawnar op 01-08-2007 09:49 ]
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE