Ik heb een Asus EAX1900XT videokaart die er na enkele minuten soms zelfs seconden mee stopt, ik crash dan naar het bureaublad met de melding dat het deze niet meer reageert.
Als ik met Ati tools mijn temps bekijk komen deze stressed niet boven de 60 graden (videokaart is watergekoeld)
Ik heb al de nieuwste drivers van Asus geinstalleerd inclusief de nieuwste catalyst drivers, maar bij bijna elke game gaat het mis, meestel voorafgaand zijn hevige artefacts en daarna de crash.
Ik had dezelfde problemen met de standaard koeler die op de vid-kaart zitten, en had gehoopt dat waterkoeling de problemen zou oplossen.
De GPU wordt met waterkoeling ieg wel zo'n dikke 20 graden koeler dan voorheen maar dit lijkt niets te helpen.
Ik ben bang dat de kaart defect is, hebben jullie enig idee?
Alvast bedankt voor de Input.
P.s hieronder mijn specs:
Asus P5wDH deluxe
E6600 @ 3,4 GHZ
Corsair TwinXPRO 6400 2GB
Asus 1900XT
Thermaltake BIGwater745
Windows Vista 32 bit
Als ik met Ati tools mijn temps bekijk komen deze stressed niet boven de 60 graden (videokaart is watergekoeld)
Ik heb al de nieuwste drivers van Asus geinstalleerd inclusief de nieuwste catalyst drivers, maar bij bijna elke game gaat het mis, meestel voorafgaand zijn hevige artefacts en daarna de crash.
Ik had dezelfde problemen met de standaard koeler die op de vid-kaart zitten, en had gehoopt dat waterkoeling de problemen zou oplossen.
De GPU wordt met waterkoeling ieg wel zo'n dikke 20 graden koeler dan voorheen maar dit lijkt niets te helpen.
Ik ben bang dat de kaart defect is, hebben jullie enig idee?
Alvast bedankt voor de Input.
P.s hieronder mijn specs:
Asus P5wDH deluxe
E6600 @ 3,4 GHZ
Corsair TwinXPRO 6400 2GB
Asus 1900XT
Thermaltake BIGwater745
Windows Vista 32 bit