Toon posts:

Canon eos 20D en interval.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

ik zat zonet een beetje te zoeken en het bleek dat er een soort van interval mogelijkheid was op de canon eos 20D, betekend dit dat je kan instellen elke 4 sec. een fotos te maken bijvoorbeeld? zoja zou dit echt een mega uitkomst zijn, ik kan hierover niets concreets vinden.

heeft iemand meer info over deze interval functie.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:22
Dat kan met de software die op je CD staat die je bijgeleverd is. Of de TC-80N3 remote, die ondersteunt dat ook (heb je geen PC/Laptop nodig)

Verwijderd

Topicstarter
ok cool, dat betkend dat ik met een usb kabel de laptop moet aansluiten ofzo (werkt ook met mac neem ik aan)

• 0fbe
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:48:
ok cool, dat betkend dat ik met een usb kabel de laptop moet aansluiten ofzo (werkt ook met mac neem ik aan)
Ik heb geen ervaring met mac maar met windows wel.

Edit: Volgens Canon werkt EOS utility ook op Mac Os

[ Voor 10% gewijzigd door 0fbe op 29-07-2007 16:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe heet het programma?
eos capture?

• 0fbe
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:56:
hoe heet het programma?
eos capture?
EOS utility zoals ik hierboven al zei :) Maar EOS capture kan het volgens mij ook.

Verwijderd

Topicstarter
EOS utility kan ik helaas op geen 1 van mijn cd's vinden.
alleen eos capture en eos viewer utility.
ook kan ik alleen updates van de canon site downloaden en niet de software zelf.

iemand ideeen?
de capture software is trouwens op mijn mac en windows pc beide niet op te starten. wel 1.2 als 1.5

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

ritalin: goed zoeken met Google en het staat wel op de CD bovendien. Ik heb het zelf draaien en zag ook bij Gerard op zijn mac dat hij het heeft draaien. :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb 2 zwarte cd's 1 met alleen handleidingen en 1 met 2 applicaties. de eos capture 1,2 en de eos viewer utility.

verder kan ik op google echt niets vinden waar ik het kan downloaden.
ik kan alleen de updater's vinden

voor iedereen met het zelfde probleem: je kunt gewoon de update downloaden, het is niet echt een updater maar gewoon een complete applicatie.
lekker goed aangegeven dus ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 13:00 ]

Pagina: 1