Hoi,
Een kennis van me heeft van de een op de andere dag geen geluid meer op zijn pc.
Het betreft niet alleen muziek (mp3, wmv enz.) maar ook wav, zelfs het opstart geluid is niet te horen.
Er komen ook geen foutmeldingen bij het afspelen van muziek, er word doodleuk aangegeven dat ie aan het afspelen is, maar er komt geen geluid uit.
Alle "mixers" staan open, nergens een mute of "Gedempt" vinkje oid.
In de tussentijd heeft ie geen software of hardware veranderd oid.
Ik heb alle aansluitingen van de luidsprekers gecontroleerd, ook met een hoofdtelefoon geen geluid waarneembaar.
Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd, geen resultaat.
Ik heb systeem herstel gedaan, geen resultaat.
Het systeem (voor zover ik weet)
P4 2.6 GHz
Albatron PX865PE Pro (V2.0) moederbord
Onboard geluidskaart (realtek 655/650)
Windows XP Home SP2
(als er nog meer gegeven nodig zijn hoor ik dat graag)
p.s. Ik zie net dat dit topic misschien beter thuis is in "audio & hifi, kan ik em zo verplaatsen? of moet een mod. dat voor mij doen?
Een kennis van me heeft van de een op de andere dag geen geluid meer op zijn pc.
Het betreft niet alleen muziek (mp3, wmv enz.) maar ook wav, zelfs het opstart geluid is niet te horen.
Er komen ook geen foutmeldingen bij het afspelen van muziek, er word doodleuk aangegeven dat ie aan het afspelen is, maar er komt geen geluid uit.
Alle "mixers" staan open, nergens een mute of "Gedempt" vinkje oid.
In de tussentijd heeft ie geen software of hardware veranderd oid.
Ik heb alle aansluitingen van de luidsprekers gecontroleerd, ook met een hoofdtelefoon geen geluid waarneembaar.
Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd, geen resultaat.
Ik heb systeem herstel gedaan, geen resultaat.
Het systeem (voor zover ik weet)
P4 2.6 GHz
Albatron PX865PE Pro (V2.0) moederbord
Onboard geluidskaart (realtek 655/650)
Windows XP Home SP2
(als er nog meer gegeven nodig zijn hoor ik dat graag)
p.s. Ik zie net dat dit topic misschien beter thuis is in "audio & hifi, kan ik em zo verplaatsen? of moet een mod. dat voor mij doen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 14:48 ]