[XP] Opnieuw installeren, wel licentie, geen cd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ErwinDoornbos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-02 01:14
Hallo,

Ik zou graag op m'n oude laptop windows xp home opnieuw installeren om hem weer stabiel te krijgen. Ik heb echter nooit een windows cd gekregen bij de laptop.

Op de onderkant van de laptop zit wel een windows stikker met een productkey. Nu zit ik dus met het probleem, hoe installeer ik windows opnieuw zonder cd? Ik heb wel een licentie voor de laptop maar geen cd? Kan ik ergens windows downloaden van microsoft als ik een licentie heb? Hoe werkt dat?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

OEM Windows CD lenen. Downloaden van Microsoft kan niet, maar je kunt ze altijd bellen voor advies.

Heb je geen recovery CD of recovery partitie? Geef wat meer informatie over je laptop (merk, type, hoe oud, etc etc).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ErwinDoornbos
Ja ik zat al te denken aan een cd lenen, maar het leek me niet de juiste manier. Het is een packard bell easynote C3202 uit 2004. Helaas ook zonder recovery cd.

http://support.packardbel...ic_02201&psn=101386840133
Deze link geeft info over de herstelprocedure voor m'n laptop, dit werkt echter niet. Ik zou eigenlijk ook liever windows installeren zonder de fratsen van packard bell

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 22:34

Dennahz

Life feels like hell should.

ErwinDoornbos schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:48:
Ja ik zat al te denken aan een cd lenen, maar het leek me niet de juiste manier. Het is een packard bell easynote C3202 uit 2004. Helaas ook zonder recovery cd.

http://support.packardbel...ic_02201&psn=101386840133
Deze link geeft info over de herstelprocedure voor m'n laptop, dit werkt echter niet. Ik zou eigenlijk ook liever windows installeren zonder de fratsen van packard bell
Een CD lenen mag gewoon hoor. Jij hebt gewoon een licentie en elke Windows CD is verder hetzelfde. Is gewoon perfect legaal. (Let wel op welke versie van XP je een licentie voor hebt.. home of pro).

Twitter

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:35
Downloaden kan ook gewoon, zolang je maar goed op past dat je de juiste versie hebt.
Dus geen Corp etc..

• ErwinDoornbos
Oke bedankt ik weet waar ik aan toe ben. Ik ga even een cd regelen :)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Leverancier van je laptop bellen. Ze zijn nml verplicht een installatie-CD mee te leveren. Staat in de OEM-overeenkomst, dacht ik.

日本!🎌

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
_Thanatos_ schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:00:
Leverancier van je laptop bellen. Ze zijn nml verplicht een installatie-CD mee te leveren. Staat in de OEM-overeenkomst, dacht ik.
De meeste leveranciers doen naar mijn ervaring nog wel eens moeilijk bij het verstrekken van duplicaten. Maar overtuigd van je gelijk blijven vragen wil wel eens succes geven, zodat je nog een kopie kan krijgen. Heb echter nooit met Packard Bell specifiek hoeven "onderhandelen" over OEM Media :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1