Subteamstats van afgelopen maand(en), hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Hello,

Ik raak steeds meer en meer stats verslaafd en wil dus ook steeds meer stats hebben van mijn teampje. >:)
Ik wil iets hebben waar iig instaat: dagelijkse flush, totaal flush, daily pos (D.net en DPC) en overall pos (D.net en DPC).
Een week of maand gemiddelde, grootste flush (best day) team/member e.d. zijn leuke extra's :P
Nou wil ik het dus zo makkelijk mogelijk hebben vandaag de vraag of er iemand al is die ongeveer al zoiets heeft in script of spreadsheet :+
Als iemand mij een eindje op weg kan helpen is dat natuurlijk ook goed :)

Iedereen alvast vriendelijk bedankt voor zijn of haar reaktie ;)

p.s. mailen kan naar dpc_de@hotmail.com

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

crisp

Devver

Pixelated

Participant history bij Dnet misschien?, en anders Onno ff lief aankijken ;)

Intentionally left blank

• Witlof
Op vrijdag 09 februari 2001 21:36 schreef crisp het volgende:
Participant history bij Dnet misschien?, en anders Onno ff lief aankijken ;)
Het liefst zou ik natuurlijk de subteamproxy standen pakken ivm personal flushes van members. Hierdoor kun je nog meer stats maken :P

Onno wil ik natuurlijk ook lief aankijken als ik daarmee geholpen word O+ :D :+

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 22:23 schreef Witlof het volgende:

[..]

Het liefst zou ik natuurlijk de subteamproxy standen pakken ivm personal flushes van members. Hierdoor kun je nog meer stats maken :P

Onno wil ik natuurlijk ook lief aankijken als ik daarmee geholpen word O+ :D :+
Ik heb een veel beter idee.
Als Onno nou es een complete (en dan iets completer dan op [url="http://www.dutchpowercows.org)"]www.dutchpowercows.org)[/url] uitleg ergens post. (in de faq van DPC bv.) Dan zou dat een heleboel subteams aanzetten tot het opzetten van Proxy's en stats.

• Witlof
Ach ja, ik heb het geprobeerd om zelf wat op te zetten maar krijg het niet echt mooi en overzichtelijk op mijn scherm. Ik moet ook zelf veel te veel invullen en denk ook dat het automagisch kan. Weet alleen niet hoe. :(
Ik weet wat ik wil hebben (in de stats) en weet hoe ik er aan moet komen (welke formules e.d.) alleen krijg het van z'n lang zal ze leven nooit automagisch. Heb namelijk geen verstand van scripts en zo. |:(

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dan zou dat een heleboel subteams aanzetten tot het opzetten van Proxy's en stats.
Uh?

• Witlof
Op zaterdag 10 februari 2001 22:30 schreef Onno het volgende:

[..]

Uh?
Ja dat snap ik ook niet helemaal maar het script voor de DPCH zou dat zo aangepast kunnen worden zodat het via een proxy rekent ipv D.net?
Ik ben nu bezig om wat op te zetten in Excel maar wil nog niet echt werken :(

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 13:33
Dat zou idd wel leuk zijn ja :)
Pagina: 1