Ik ben al weer ruime tijd 2007 aan het testen hier op het werk, de 2 verschillende opties uit 2003 en eerder is nu 1 enkele optie geworden (de 'orginele' van word zegmaar - vroeger had je -> bewerken in Word oid voor plaatje vergroot/verklein, achter etc). De meeste 'workarounds' die ik heb gevonden voor nieuwe dingen in 2007 zijn gebaseerd op 2003, welke amper tot simpelweg niet lijken te werken.
Handtekening wordt opgeslagen als htm, txt en rtf.
Mijn omweg: ga naar de lokatie van de handtekeningen (doc&set/user/appl.data/microsoft/handtekening), open de rtf in word en pas hem volledig aan (plaatje etc bla bla). In outlook emailindeling op tekst met opmaak zetten, op basis van die optie pakt hij de betreffend bestand (htm -> html, txt -> zonder opmaak, rtf -> met opmaak).
Het is niet waterdicht, maar werkt wel naar behoren. Het nadeel, pas je via opties je handtekening aan wordt ook de rtf bestand weer herschreven. Ik werk nu al 2 maanden zo met een 'aangepaste' rtf opmaak (logo etc) en 2 'standaard' handtekeningen voor txt emails en html.
[
Voor 9% gewijzigd door
SinergyX op 26-09-2007 17:40
]