Toon posts:

Outlook 2007 handtekening bewerken in MS Word

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb anderhalf jaar op een apple gewerkt moet er nu dus weer even helemaal inkomen, vooral met vista. Nu meende ik dat in de vorige Outlook versies een optie zat voor het maken van een handtekening waarbij je deze kon bewerken in MS Word etc. etc. Want, ik wil namelijk een logo gebruiken maar daarnaast moet mijn gegevens komen te staan. Als ik dit in outlook probeer dan komt de tekst wel naast het logo te staan maar helemaal aan de onderkant. Is dit op te lossen????

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Topicstarter
Is er helemaal niemand die mij kan helpen?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:24
Ongeduldig zijn wordt hier niet gewaardeerd. Binnen 24 uur dus niet omhoogschoppen. Niets geeft jouw topic meer recht om bovenaan te staan dan dat van iemand anders.

Tip: tabel + uitlijning in cel aanpassen?

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat werkt ook niet. Er zijn maar weinig opties die ik kan aanklikken (afbeelding, hyperlink, plaats van tekst, fonttype, grote/kleine maken van fonts). Volgens mij als ik vroeger bij de optie handtekening de afbeelding aanklikte dan kwam ik in een nieuw scherm waar ik veel meer opties had.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Tik het in Word, en kopieer het, dat gaat wel ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
werkt ook niet. Als ik dat doe dan wordt of het logo niet zichtbaar in het handtekeningvenster van outlook of als ik in word een tekstvlak maak naast het logo en ik koppieer het appart in het handtekeningvenster dan lijkt alles goed te gaan maar als ik hem dan in outlook toevoeg als handtekening en hem dan verstuur dan krijgt de ontvanger dichtgegroeide letters te zien waardoor je niets kan lezen.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik probeer nu eigenlijk precies hetzelfde te doen maar ik kom er ook niet uit. Ik mis gewoon het knopje "geavanceerd" bij de handtekening editor. En in de standaard editor heb je gewoon geen opties voor plaatjes te resizen, voor/achter de tekst te zetten, enz.

Xbox360 gamerprofile

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-07 16:43

Coach4All

I'm a Coach 4 All

De handtekening is meestal een html bestandje, even zoeken op je schijf :-)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben al weer ruime tijd 2007 aan het testen hier op het werk, de 2 verschillende opties uit 2003 en eerder is nu 1 enkele optie geworden (de 'orginele' van word zegmaar - vroeger had je -> bewerken in Word oid voor plaatje vergroot/verklein, achter etc). De meeste 'workarounds' die ik heb gevonden voor nieuwe dingen in 2007 zijn gebaseerd op 2003, welke amper tot simpelweg niet lijken te werken.

Handtekening wordt opgeslagen als htm, txt en rtf.

Mijn omweg: ga naar de lokatie van de handtekeningen (doc&set/user/appl.data/microsoft/handtekening), open de rtf in word en pas hem volledig aan (plaatje etc bla bla). In outlook emailindeling op tekst met opmaak zetten, op basis van die optie pakt hij de betreffend bestand (htm -> html, txt -> zonder opmaak, rtf -> met opmaak).

Het is niet waterdicht, maar werkt wel naar behoren. Het nadeel, pas je via opties je handtekening aan wordt ook de rtf bestand weer herschreven. Ik werk nu al 2 maanden zo met een 'aangepaste' rtf opmaak (logo etc) en 2 'standaard' handtekeningen voor txt emails en html.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2007 17:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Dank je wel. Deze workaround werkt inderdaad!

Nu is het nog de taak van Microsoft om het geavanceerd knopje weer terug te zetten.

Xbox360 gamerprofile

Pagina: 1