Reacties op adverts

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey :) ,

Ik plaats vanochtend deze ad:
V&A aangeboden: OEM 350Watt

Maar ik heb zo'n hekel aan die eerste reactie en dit is lang niet de eerste keer. Ik vermeld nog expliciet in mijn eerste tekst dat de 12V rail geen patser is. Ik zie de :+ smiley wel, maar het schrikt af en is gewoon vervelend, geen idee waarom die users dat vaak posten. Wordt hier op gemodereerd?

Edit: En nog zo'n nuttige eronder *zucht*

Deze bijvoorbeeld:
V&A aangeboden: AMD Athlon 900MHz

Een ad van me waarop de eerste post was "tikje te duur". Nou jippie. Behalve het feit dat die user niets met mijn prijsstelling te maken heeft schrikt ook dat af. En ik ben echt de kwaadste niet, als hij of zij post dat het duur is -omdat- in een nette manier pas ik gewoon de prijs aan.

Is het geen idee om een "meld deze reactie" knop toe te voegen?

Ik kan overigens zo nog 6 of 7 users noemen waarvan hun posts voornamelijk bestaan uit "te duur" , "ding is prut" , "koop die van mij hier (kaping)" , "Lol die ouwe junk koop je niet meer".

Ik vind dat eigenlijk niet kunnen op een goed gerunde site als tweakers, any opinions?

[ Voor 10% gewijzigd door Cassius op 29-07-2007 12:29 ]

De meeste mensen deugen!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wij monitoren alle reacties in V&A steekproefsgewijs, of indien er meldingen komen via het meldpunt. Ik ben het me je eens dat de toon van de reacties de laatste tijd met regelmaat te wensen overlaat. Flamen of beledigen is geen uitzondering meer. Iedereen mag reageren, mits het ontopic is, men interesse in het product heeft of indien men een zinvolle opmerking heeft. Opmerkingen over een prijs hebben vaak wel een goede achtergrond en worden daarom toegestaan. Onzinnige reacties, topic kapers e.d. worden dan echter door ons verwijderd.
Echter lijken veel gebruikers de begeleidende tekst niet te lezen, waardoor er soms zeer irritante en onvriendelijke reacties verschijnen. Dit terwijl de spelregels toch zeer duidelijk worden aangegeven:
Vragen over de advertentie kun je stellen per email of door het plaatsen van een reactie. Reageer alleen als je interesse hebt in het object en reageer uitsluitend op de inhoud, niet op de vorm of andere niet ter zake doende onderwerpen. Gerichte en behulpzame reacties zijn welkom, zeuren en beledigen wordt niet gewaardeerd. Ongewenste reacties worden verwijderd.
We kunnen echter niet alles in de gaten houden, dus mocht je een reactie zien welke niet aan de voorwaarden voldoet, meld dit dan gewoon via het meldpunt, dan kijken we er naar.

[ Voor 35% gewijzigd door Microkid op 29-07-2007 16:55 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.