Toon posts:

2x 8800 GTS 320 MB op P5N-E SLI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze combinatie toevallig want ik weet dus niet of het past.

Verder had ik nog een vraagje of het uitmaakt van welke fabrikant een videokaart komt, bijvoorbeeld de 8800GTS van ECS is 20 euro goedkoper dan die van EVGA, is dit dan merkbaar mindere kwaliteit?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-07 08:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Punt 1: Ik heb hetzelfde moederbord en 1 x een 8800GTS (van Elite Group). Past prima. Denk niet dat ASUS stom genoeg is om ervoor te zorgen dat er geen 2 inpassen :P
Punt 2: Search doet wonderen, maar in het kort: Het maakt geen reet uit welk merk je kiest. De 1 is standaard overclocked, andere kunnen iets beter overclocken (ECS bijv.) maar meestal gaat het gewoon om de stuff die je erbij krijgt (games, kabels enz)
Punt 3: Maar dit had je allemaal toch kunnen weten als je even 10 minuten gewijd had aan het zoeken op GoT danwel Google danwel de FAQ ?

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 29-07-2007 10:39 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie, ik heb een ander forum geraadpleegd over punt 1 maar niemand had die combinatie. Verder had ik wel wat gegoogled over punt 2 maar ik zie zeer weinig verschil in de fabrikant websites. Maar ik zal volgende keer wel hier op GoT de search gebruiken.

Toch bedankt.

Slotjeee.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
waarom niet 1x 8800 GTX/ Ultra?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Kurios schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:53:
waarom niet 1x 8800 GTX/ Ultra?
Patsfactor? :P

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Je eigen specs ja

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-07 22:39
Ik zou ook voor single gtx gaan. Ik geloof dat deze toch echt wel sneller zal zijn. Bovendien zal het stroomverbruik lager liggen, minder warm, minder koeling, stiller... SLI is enkel maar nuttig als je de twee beste kaarten van het moment in SLI zet.

http://specs.tweak.to/16567

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

skelleniels schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:02:
Ik zou ook voor single gtx gaan. Ik geloof dat deze toch echt wel sneller zal zijn. Bovendien zal het stroomverbruik lager liggen, minder warm, minder koeling, stiller... SLI is enkel maar nuttig als je de twee beste kaarten van het moment in SLI zet.
Want? Hij haalt nu meer dan 1x een 8800GTX/Ultra hoor :P Alleen net zo duur en veel meer stroomverbruik. Maar misschien wel een droom van hem? :P

Dus het slaat gewoon helemaal nergens op dat het niet nuttig is, sommige mensen zetten zelfs al een 7300GS in sli... 't Is maar net wat je nuttig noemt, maar oncreatief kan je het niet noemen 8)7

Persoonlijk raad ik je gewoon een single 8800GTX aan, maar dat is mijn mening.
Wat is er mis mee dan :P?

[ Voor 14% gewijzigd door MensionXL op 29-07-2007 12:59 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik had al een 8800gts320, en ik ga er ook morgen eentje bijprikken, op dezelfde plank als TS.

Ik laat morgen wel iets weten of het werkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Snake op 29-07-2007 13:00 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ok,

Khoor et dan wel :).

Bedankt voor de reacties, maar de tweede videokaart zou een eventuele upgrade zijn (volgend jaar ofzo), maar misschien kan ik dan inderdaad beter den oude verkopen en een nieuwe kopen :).

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En voor de duidelijkheid als de VGA-kaart in een slot past wil dat nog lang niet altijd zeggen dat het e.e.a. ook in de kast past zonder dat er andere onderdelen of de bedrading in de weg komt te zitten.

De vraag "past het" kan alleen beantwoord worden als je de specificaties compleet maakt.

ARME AOW’er

Pagina: 1